Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 444 ggr
Leffe
0

God dag 2009-12-27

Här är det fortfarande vitt ute. Nyss gått upp. Legat i sängen och kelat med katterna. Undrar vad man ska hitta på idag? Bara slappa kanske

Sköt om er

Eine
0

God dag idag!Sover och försöker kurera mig.Det är ändå lugnt och skönt,bara några kattpottor har blivit rensade och mat och vatten har blivit påfyllt.Sedan orkade jag inget mer.En banan blev lagom frukost för mig,tillsammans med dagen första jättemugg kaffe och mjölk.Jag hoppas verkligen ni mår bättre än jag idag.

Sköt om er.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Avots
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God middag!

I morse var det soligt och -20grader här och vind stilla efter ett par dagars blåst.

I dag har Vilde provat snö för första gången, jag tror han blev ganska förvånad då han hoppade ut genom fönstret och landade på det snötäckta bordet. Han stod i alla fall blickstilla i ca 5 minuter, innan han försiktigt vände sig och hoppade in. Därefter hade han ett fem minuters tokrace här inneSkrattande.

Ha en bra dag.

RacerDonnans
0

Härlig bild!!
Minns när Elvis stod lätt paralyserad i snön första gången. Det såg ut ungefär lika. Glad. Härliga minnen man får.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God kväll!

Ont i nacken! Rynkar på näsan

Idag har jag tagit lite kort på småungarna…. Här är Cannibal Skrattande

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

lockar
0

God kväll.

Har nu varit ut på kvällsturen med hundarna. Idag var det 6 minus och nu är det plus 2 och regnar.