Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 332 ggr
EvaG
0

God morgon 18/12

Jag skriver god och hoppas det är en god morgon för kämpen Tamlin och hans matte. Alla mina tankar är där just nu när jag ska lägga mej efter nattens arbete.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

MyTwiggs
0

God morgon! Kallt och snöigt!

Idag blir det avslutning på jobbet först och sen kommer familjen som ska titta på Angel. Skrattande

I kväll kommer Rickard också.

Hoppas at alla får en fin dag och att Tamlin och hans matte får en så bra dag det bara går.

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Lindavictoria
0

Läste precis om Tamlins kamp och sitter och tänker på honom och hans nära med en tår i ögat. Ibland blir livet mer uppenbart än annars… med dess begränsningar. Det är nyttigt att påminnas om det ibland även om det är under mycket tragiska omständigheter som man helst önskar bort.

Sitter annars och njuter av att det är fredag och fint väder och få arbetsdagar kvar fram till julledighet. Längtar efter känslan som brukar infinna sig när man är ledig; att livet rullar något långsammare. Befinner mig i det stadiet av livet när julen fortfarande inte innebär mer julstök än jag själv väljer, vill och orkar med. Hoppas att fler känner som jag och att de jular då jag kanske har fler att rå om ändå kommer att innebära något slags lugn.

Ha en bra dag och en bra helg vare sig ni har julstress eller jullugn i kroppen!

Trollhassel
0

Har massor att göra idag. Julstäda, tvätta, handla klappar, gå till FK…och då passar man på att bli förkyld. Typiskt.

Ha en bra dag!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

MonicaLagerquist
0

Idag för 24 år sen föddes vårt tredje barn.Så vi ska med andra ord till sonen och äta tårta ikväll.

Minus 13 grader ute gör att vi eldar för fullt,vilket katterna uppskattar.

Stolt ägare till tre La permer

Leffe
0

#4 Ha det så trevligt.

Här skiner solen och det är vitt ute. Med andra ord en vacker vinterdag.

Sköt om er

Eine
0

God dag.En vit solig fredag i december.

Inte mycket som tar över tankarna idag,när  Tamlin och hans matte har det så svårt.Hur det än går så är jag övertygad om att allt görs för Tamlins bästa.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Avots
0

Godnatt!

En väldigt kall natt verkar det bli, knirrande knarrande gnistrande snö, stjänklart och dryga 20 grader minus var det då jag tog min kvällspromenad med hunden. I kväll önskade hon nog att hon var katt och hade låda inomhus att gå påFlört

Själv tänkte jag på dikten Tomten "Midvinter nattens köld var hård stjänorna gnistra och glimma….."

Inne är det varmt och katterna har sitt kvällsrus.

Sov Gott!