God morgon 2009-12-16
God morgon. Det är fortfarande vitt ute. Tänk om det kunde ligga kvar över julhelgen - en vit jul!
Sköt om er

God morgon!
Ser ut att bli fint väder i dag och minst 30cm nysnö på marken och på alla träd. Har precis försökt att skotta lite av gårdagens snö, alldeles för jobbigt
, så nu hoppas jag på att det kommer några tomtar och skottar (det hände förra året), så vem vet det kanske händer i år också.
Här inne är brasan tänd till katternas glädje!
Ha en ba dag!
God förmidag!
Här är det full rulle på kattungarna och idag kommer frida på besök. Det ska bli roligt att visa upp "barnbarnen" för henne 
Nu ringer det massor av människor som vill ha kattungar… men det är väl läge nu när det (i princip) inte finns några otingade kvar 
Ha en fin snöig dag!
Idag ska kattungarna få första vaccinationen!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Goddag,
Idag måste jag försöka skaffa ett recept på Kyras astma-medicin så att vi inte står utan över julhelgen. Känner mig trött och lite sliten men somligt måste tas om hand ändå. Disken står på diskbänken och blänger ondsint på mig så jag gömmer mig i datarummet istället. 
#2 Sötbarnen! <3 Lycka till med första vaccineringen!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God morgon!
Vintervitt här också
.Jag håller på och röjer i bokskogen.En bokhylla ska väck och flera kassar med böcker.Uj så jag samlar på mig onödigt grejs.Inte behöver jag ha 7 bokhyllor fulla med böcker som jag läst? Sparar en del men nu åker resten, pö om pö.Någon annan kan ju få glädje av dem och jag får mer plats.Det finns ett kollektiv här i Uppsala som gärna tar emot och säljer möbler och böcker, och hämtar allt dessutom!Dem ska jag fortsätta att skänka grejor till.
Lycka till med det ni företar er idag.
#3 Känner igen beteendet,jag sitter ju här nu i stället för att göra något lite nyttigare.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Håller tummarna att ni i desödra regionerna får behålla snön, här är vi ganska säker på det i alla fall.
Barnen har varit hemma två dagar pga förkylning och vi har småpysslat!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.