Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettkattungar-till-salu
Läst 1261 ggr
Clee
0

Kungen & Solomon, 11 veckor.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har ju inte visat upp min andra kull här på forumet, sjukhusvistelse och annat bök har kommit i vägen, men nu börjar det äntligen bli någorlunda klart vilka som är tillgängliga i kullen och vilka som hittat sina hem. Sammanlagt var de sex stycken (egentligen sju; en vacker chokladpadda bicolour var dödfödd): två rödmaskade (Absalom och Solomon), två rödvita (Kungen och Jonte) och en helröd grabb (Goliath) samt det blåpaddsvita fåret Batsy. Ett par är tingade, ett par är reserverade och ett par är numera helt tillgängliga!

Mest lovande som de är har de varit reserverade för avelsplaner fram till nu men ena planen gick inte i lås och andra planen var min egen, och med tvillingar i magen känns det inte helt rimligt att behålla en grabb som jag bara kan para med en hona. Så först ut som söker ett kärleksfullt hem med mycket bus, Caturday David King of Judah alias Kungen.

Clee
0

En till bild på Kungen.

Clee
0

En helkroppsbild i 9-veckorsåldern. Kungen har ett eget nyupplagt galleri här!

Clee
0

Sedan har vi rödmaskade Caturday Solomon the Successor, här 9 veckor.

Clee
0

Han tycker om att vara uppkrupen högt upp i ens famn, vid bröstet eller ansiktet, och spinna loss, när han inte busbusbusar med de andra. Och ser ut att få riktigt bra pälskvalitet.

Clee
0

Förutom pälsen har han i mitt tycke bättre öron än Kungen, som dock har kroppen och definitivt uttrycket på sin sida. Solomons eget färska galleri hittar man här!

Clee
0

Avslutar med en busbild på de båda! Intressenter är välkomna att skicka ett mail till mig på mail@caturday.info - och att läsa infon om kattungar på min hemsida! Jag berättar gärna mer om deras lynne och personligheter - det finns nämligen mycket att berätta! Flört Stamtavlan för kullen finns här och båda föräldrarna är HCM-screenade u.a. samt fritestade från FIV och FeLV.

MyTwiggs
0

Dina grabbar är fantastiska! Jag gillar Solomon bäst Kyss

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

rexmamma
0

Hm…., varför har man inte obegränsat med tid och plats? Oemotståndliga killar KyssKyssKyss.

Eine
0

Söta små charmknuttar!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

[Silkwaves]
0

Solomon är bara helt fantastisk! Vill ha! säger mitt hjärta, men som tur var skriker mitt förnuft att jag ju bara (nästan) har besläktade katter här hemma. Kungen är med fin, men Solomon…Kyss om jag var katthona… vet jag vem som skulle finnas i mina drömmar ….