God morgon 13/12 2009
Nu har jag slutat arbetet för denna natt och sitter med en kopp te för att sedan lägga mej att sova. Hoppas ni får en härlig söndag och Lucia allesammans.
Själv ligger jag och väntar på just Lucia-sändningen i tv. Att vara sängliggande dygnet runt kan göra en del märkliga saker med dygnsrytmen har jag märkt. Glad Lucia till alla!
God morgon!
Vi klev upp i ottan och åt en mysig frukost med tända ljus, risgrynsgröt och sånt…
Luciamys!
Idag ska kattungarna få lite större yta att springa på!
Ha en fin dag och hoppas att alla får njuta av något luciatåg!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Lucia idag. Hoppas att inte all snö smölter bort. Jag ska gå en långprommenad i skogen med Prillan (som jag brukar) och hoppas att det inte kommer någon snorunge och knuffar mig i magen, som det gjorde igår :(
I eftermiddag ska vi fira två grabbars födelsedag. Vi har beväpnat oss med legopaket, det är ju alltid poppis.
Ha en riktigt trevlig lucia!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Godmorgon. Igår fick vi snö. Men det mesta här smält bort,
I eftermiddag ska jag gå ner på stan och titta på Luciatåget. Det är första gången mina barnbarn ska titta på det.
Ha en trevlig lucia

Ha en härlig Lucia!!
Jag skall till Brunflo kyrka och lyssna när båda mina töser sjunger solo i körens Luciatåg. Skall bli härligt!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

God Luciadag!
Jag skall just gå ut på en promenad med hunden i det vita gnistrande kalla vädret, det är till och med nästan sol
Ha en bra dag!