God morgon 12 december!
Japp! God morgon!
Nu är jag nyvaken och ser fram emot dagen. Fick gå upp tidigt och bada sphynx igen, den lilla lortgrisen håller sig inte ren många timmar…
Ska ta mig en kopp kaffe och invänta min skjuts som kommer om sisådär en halvtimme!
Ha en bra dag!

Har så ont i huvet så jag nästan gråter. Typiskt. Sover så dåligt när magen är i vägen. Kan inte ligga på mage, kan inte ligga på rygg för då domnar benen. Måste ligga på sidan men om jag ligger på samma sida länge så mår jag illa. Vill att det går fort nu den sista tiden. Ni som har barn lär väl veta vad jag snackar om. :)
Ha en br dag!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
En annan kan bara sova på sidan, men jag väntar inte barn.
Idag är det bara teve som gäller - skidåkning och ishockey
Sköt om er

God morgon!
Frost ute och klarblå himmel, i alla fall för en timme sedan, nu ser det ut att bli snöoväder….
skall försöka möblera om i dag får se hur det går.
Ha en skön lördag!
God morgon
#0 Varför inte hålla sig till Cornish Rex och slippa *lortgrisar*
#1 Jag vet vad du snackar om
#2 Näe,för du har väl katter som ska ligga så att du inte kan röra dig
#3 Kul idé! Jag vill också möblera om lite
.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Städdag!!!!!!!!!!! Sen förberedelser inför morgondagens Lucia i Brunflo kyrka imorgonkväll för tjejerna.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
God kväll!
Jag och Rickard har prommenerat, fotat kattungar och nu ska vi baka pepparkakor 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Dagen är till ända och jag är nöjd!
Juno fick sitt CACIB och jättefina kommentarer! Pälsen gör ju att det inte blir något mer men så ska det också vara och dommaren tyckte verkligen om henne.
Förutom detta blev hon ÅRETS LUSSEKATT och fick en jättefin kokard utav nordiska rexringen… Jättekul! :D

Föresten, glömde svara dig Eine..
Sphynxen är helt underbar och kompleterar verkligen Cornishen.. Men det är CRX jag vill syssla med och satsa på så jag kan säga att det kommer mera inom inte all för lång framtid ;)
:D

#7-9 Grattis!! Jättefin kokard hon och du fick.
Själv sitter jag och pluggar och gjort det hela dagen. Tar en paus nu.
Sov gott!

#7, 9 Grattis till fint resultat idag! Och vilken tjusig lussekattsrosett, kan måhända Eine ligga bakom det hantverket…?
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.