Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 611 ggr
Salmissra
0

God Morgon 11 December!

God morgon allihopa.

Vaknade tidigt idag, Sambon åkte upp till sthlm på lite äventyr och jag ska ge mig på stora storstädningen idag.

I eftermiddag kommer min kära mor hit och vi ska bada sphynx och hon ska hjälpa mig förbereda för helgens utställning…

Denna gången är det debut för mig att ha med Sphynxen och Juno ska bara följa med imorgon!

Ha en bra dag!

Leffe
0

Lycka till på utställningen

MyTwiggs
0

Morrn morrn!

Jag och Rickard ska in till katrineholm och göra stan osäker… eller nåt ;)

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Eine
0

God morgon.Eller är det det ?Jag blir inte av med min enorma trötthet så det är nog mitt i natten fast jag inte förstår det..Får bli en halv hink starkt kaffe kanske.

Sköt om er för ingen annan lär hjälpa er med den detaljenFlört

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

David
0

#0. Lycka till på utställningen!

Håller med Eine här, det måste blivit något fel, det kan inte vara förmiddag, det känns som det är mitt i natten. Men men, ska försöka någongång under dagen att storstäda sovrummet. Får se hur det går, eller om jag tar och använder det till att sova i en stund till? Glad

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Eine
0

#0 Glömde ju säga Lycka till på utställningen.

#4 Jag vet vilket jag skulle välja om inte verkligheten huggit ett bra tag i mig.Här blir det till att städa kattlådor och kanske ta itu med veckans disk.Men bara kanske,det är ingen idé att ha för stora planer.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Avots
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag!

Har precis kommit hem från mi systerson där jag hälsat på deras lilla bebis, Elias, som fyller 1 vecka i dag, det var första gången jag såg honom i vaket tillstånd, väldigt sötGlad tycker "gammel-mostern".

För övrigt skall även jag försöka få veckans disk under kontroll….

Ha en bra dag!

RacerDonnans
0

Hemkommen efter några dagar i Umeå med massa jobb ända till sena kvällen igår. Har inte haft möjlighet att titta in här så mycket sista tiden, med allt extra jobb inför Lucia och även fackligt.
Har kopplat av med en härlig Idolfinal tillsammans med mina töser. Kram på er!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.