En sida för oss i Stockholm
Hittade den här iFokus sidan på nätet. Finns inte med på "Fler sajter"???. En bra sida för oss som bor omkring Stockholm. Behandlar uppfödare, kattungar och en massa annat. Väl värd ett besök och lägga bland sina favoriter. Även om den inte finns med på Fler sajter kan man lägga den bland sina ifokus-favoriter och bli medlem på samma sätt som övriga sidor.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Adressen till sajten?
Mvh Ann.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Tack 
/Ann.
Jättebra GittanL att du tog upp detta med katt08 -det är dock så att denna sida skall bli/är en ifokussajt-ni kommer kunna gå in dit härifrån!
Kan inte förklar detta dock,men det är LeffeD som fixat den sidan - både den gamla och nu detta att den skall komma hit..den ska skötas av medlemmarna själva- men jag vet att man som vanlig medlem inte kan se den i listan "flera sajter" eller "mina sajter" ännu!
Leffe får svara på detta när han kommer hem-och loggar in sig!
Katt08 iFokus ligger utanför alla dessa sajter du ser på "Fler sajter". Katt08 tillhör något som heter Föreningssajt. I denna grupp hittar man t ex skärgårdsföreningar mm. Man får helt enkelt söka på nätet. När man hittat en sådan sajt så lägger man den bland sina favoriter och blir medlem på precis samma sätt som på Cornish Rex iFokus och de övriga sajterna av den typen. Sedan har du föreningssajten bland dessa sajter när du går ut på iFokus
#5 Bra-det var det där som aldrig går in i min skalle Leffe..HUR den gick att få bland "Mina sajter"…
Förstår det inte nu heller faktiskt-hur får man den till "Mina sajter " på iFokus??
JO nu gick jag in där via länken GittanL skrivit..ser att det är iFokus strukturen ju och att man kan klicka på " lägg sidan till favorit"
Vi kanske ändå skall lägga katt08 bland de andra kattlänkarna så att alla hittar dit??!!
Förstår fortfarande inte hur detta funkar-ändå!