Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 242 ggr
Leffe
0

God morgon 2007-01-16

God morgon. En helt ny dag väntar. katterna sover som stockar och jag önskade att jag fick göra detsamma. Sköt er nu och ha en bra dag

Gittan
0

God morgon själv Leffe och god morgon alla andra oxå. Hoppas ni sovit gott ni som sovit. Ha nu en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Lullan1
0

Godmorgon, jag har haft 2 riktiga bustroll i sängen inatt, de måste ha fått piggelinmat igår! Flört Jag har inte sovit så mycket kan jag säga, under någon timma var även sovrumsdörren stängd för att jag skulle få ro. Men då kunde jag inte sova för jag hade så dåligt samvete för katterna som satt utanför Fundersam Doris har "gömt" sig under täcket och Findus har hoppat på henne OCH mig…. *suck*… Jag ska minsann hålla dem vakna ikväll när jag kommer hem från jobbet!

Ha en bra dag!

solskensbarn
0

Hej!
På lunchen för en stund sedan passade jag på att öva lite på fiolen, jag har nämligen tänkt att jag ska lära mig spela, och Sesam jamade och sprang runt lite. Jag tror inte att han tyckte det lät så fint. Kände mig nästan lite hemsk ;) Antingen får jag stänga in mig eller bli bättre på att spela………. hrm………..

Ha en bra dag allihopa!

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Inlägget är låst för nya kommentarer