God morgon 2007-01-15
God morgon. Ser inte vitt ut ute. Men det verkar som det kan vara ganska halt. Bäst att se upp. Sköt er.

Här är det för vitt. det ger sig aldrig. Blir att ta sparken när jag lämnar dottern till dagis.
Hoppas ni andra har bra väder i alla fall. Och att ni får en bra dag.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Godmorgon, äntligen helg?!!? Ja, det blir som så då man har jobbat i helgen och blir ledig så här 2 dagar i början av veckan! Lite kallt i dag -19 men vad är det då man tänker på denna storm!!
God morgon! Jag har haft ont i käken hela helgen, men kan meddela att bästa tabletten var en mjuk och varm liten sesam som låg på mitt onda. Katter är underbara :)
Hoppas ni får en bra dag allihopa!
Goddag!
Hoppas ni har det bra ute i landet-trots ovädret..
Det har väl lugnat sig nu på fler håll..Här var det lite blåst i går kväll..natt.
Nu ut med hund!
Ha en bra dag!(helg- Rexann….)
God kväll. Har sovit bort större delen av dagen. Gud vad katterna var sura när jag vaknade. Inte mycket att göra åt.
God kväll!
Åka spark…. åh…. den lycklige som fick göra det! Låter alldeles underbart!
Idag har jag varit på spinning! Det var hur kul som helst, men jag skulle tro att jag har varit i bättre form
Det var ganska kämpigt men ont ska med ont fördrivas!
God natt!
Vad duktig du är Lullan!!Du ser-du kom igång!!
Bra att du tycker det är kul också-en bra förutsättning för att det ska lyckas bli rutin..
Sov gott alla Cornishtokar!
Och- andra tokar….(vill inte nämna namn…
)

Oj, vad ni är duktiga…..önskade jag hade samma inspiration, min första "helgdag" har jag mest sovit bort!! Den enda jag hunnit är att bada en av kissarna. Cornish - lät härligt med en hundpromenad i alla fall.