Utställningsresultat Adelkatten
Idag har vi varit på Adelkattens utställning i Oslo och det gick alldeles strålande!
IC S*Jazz-Annas Charleston **IC BIV NOM
**S*Jazz-Annas VII von Ariel CAC BIV NOM
CH S*Jazz-Annas Slow Fox CACIB
Jag är så nöjd och glad!! 
Det ska du vara - grattis!
Grattis AnnaS till fina resultat!
Grattis, grattis!!
Grattis Anna - jättekul! och hälsa A-M ! 
Grattis
Stort grattis!!! 
Grattis!! Var det de enda cornisharna där?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Jag har redan grattat Ann-Marie för Martins framgångar men jag grattar här också och förstås varmt grattis till de andra katternas resultat! Toppen!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Gratulerer med flott resultat!
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/

Grattis, vilka trevliga resultat! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#8 Nej, annars hade de inte blivit BIV…
TACK alla!

Kan jeg spørre om det var noen norske cornisher der? Eller var det bare svensker? 
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/

#13 Jodå, det var norska cornishar där :-) Två honor från Skincurls och så var Alison från (N)Tweeget där med sin vackra japan, han fick CACS på lördagen och SC och NOM på söndagen 

Jag var där med två katter .Vi kom hem med en EX2 och ett draget cert.
Stolt ägare till tre La permer

#15 Nej, vad trist. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Grattis Anna
Jättetrist Monica.. men det kommer fler tåg.. (även om det svider i plånboken)
#15 ja vad ska man säga,bättre lycka nästa gång
.Känns väl extra djäkligt när du rest hela vägen till Norge.Jag vet hur det känns ,jag åkte med en chokladhona och fick 2 EX2.Det är snudd på blää..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Jag är trots allt inte allt för missnöjd.Katten som slog Q är väldigt fin och det var tämligen jämt mellan honorna.Jag hade inte räknat med något cert.Så det kan jag ta.Stellas dragna cert känns väl lite sådär med tanke på att hon drog certet pga att hon inte ville ge certet eftersom att hon inte ville se Stella i panel.Stella var hennes enda kastrathona.Stella har redan två norska i cert i den här klassen hon fick bara hänga på eftersom att jag skulle försöka fixa Q till IC inför kommande parning.Nu blir det väl inget mer norge före parningen men förr eller senare blir hon väl IC.
Stolt ägare till tre La permer
Åh tråkigt Monica, men till tröst: Jag har också åkt till Norge i jakt på titel och kommit hem med en Ex2. Det kändes lite surt, men det var rättvist. Inget att säga om.
Skönt tycker jag när man som du kan ta en förlust och erkänna att den andra katten var bättre. Blir mycket bättre stämning på utställningarna då och jag hoppas du hade kul bortsett från det.