Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: avelshane-finnes-sökes
Läst 1219 ggr
tatu
0

Ung avelshane - Zigge världens goaste snygging

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har köpt en avelshane som är så gosig och trevlig. Visst är han snygg? Han är 4 månader i slutet av Maj.

kissan78
0

Hej! Kul att du hittat hit också! Trevligt o se dit nya tillskott på bild! Han ser ut som ett litet virvelmarsvin ;)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

tatu
0

Hej på dig!

Ja jag har hittat hit. Lite spännande att vara ny måste jag erkänna. Ja han är en lockig typ. Han gosar med oss hela natten igenom känns det som. Inatt klampade han över våra ansikten….men han är så gossig.Skrattande

MyTwiggs
0

Hej och välkommen hit!

Vad heter dina katter på söndagarna?

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

tatu
0

Hej och tack för välkomsthälsningen! Det känns bra att bli välkomnad. Haha mina katter är som guld för mig men när de börjar hålla mig vaken hela natten är det mindre roligt…..jag har svårt att somna om.

Eine
0

Välkommen hit.En lovande fin liten kille på bilden!!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

miano
0

Välkommen hit!

En fin kille du har…

Hundar har ägare.Katter har betjänter...

Änglatassen's Cornish Rex

tatu
0

Hej och tack för att ni tycker att Zigge är fin, jag är mycket nöjd och stolt över att få vara hans matte,

MonicaLagerquist
0

Vad heter han och hans föräldrar.Det är ju en viktig detalj i det hela.

Stolt ägare till tre La permer

tatu
0

Zigge heter Zaxofragas Zigge. Hans mamma Zaxofragas the devil in ms Zhanti och hans pappa Rexture Laserlight. Mor har blodgrupp B och far A. Ska blodtypa Zigge sedan-

citrina
0

#8 Det är inte viktigt om TS endast tänker sig att använda honom på sina egna honor ;-) Men så är kanske inte fallet (?)

MonicaLagerquist
0

Med tanke på att han ligger ute som Avelshane finnes så tog jag faktist det för givet att han var tillgänglig.Inte för att jag är intresserad men det kan ju finnas andra som är det.

Stolt ägare till tre La permer

citrina
0

# du har en poäng där :-)

tatu
0

Mera Zigge…Zaxofragas Zigge

edronax
0

S*Zaxofragas Zigge snart 6 månaderGlad. Han är blodgrupp A och kommer att finnas tillgänglig för ett FÅTAL honor när han är redo

edronax
0

Zigge kommer att ställas ut i Piteå 15-16/8.

edronax
0

Zigge eller lilla grisen är jättecharmig, pratsam och underbar i tempramentet. Fler bilder kan givetvis mailas!

MyTwiggs
0

Jag älskar rosa nosar utan pussprickar!!!!! Kyss

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

kissan78
0

Kul att han ställs i Piteå!! Då får jag se han live! :)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

edronax
0

Kissan vad roligt att se dig i Piteå också!! GladSka du ställa ut i Luleå med?

kissan78
0

Ja på cool cats utställning ställer jag

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

guaranas2
0

Zaxofragas Zigge finns fortfarande tillgänglig, han har inte en enda parning inbokad så passa på ni som är intresserade. Jag kommer inte att använda denna hane själv pga att jag valt att avla på andra den amerikanska typen. Han är fullt frisk och har ett underbart temprament! Zigge kommer att HCM scannas och testas för FIV/FeLV innnan parning. Sr min hemsida www.guaranas.se för kontakt. Väl mött!Glad Jag ska fixa lite nya bilder också.

guaranas2
0

Ny bild på ZiggeGlad

guaranas2
0

En till bild på ZiggeFlört

guaranas2
0

En sista bild..Glad

Vildkathan
0

Och jag kan intyga att Zigge har världens underbaraste temperament eftersom jag har lyckan att vara hans fodervärd. Eftersom jag bara är en amatör fotograf, så lyckades jag inte få in någon bra profilbild. Men han har en väldigt bra profil och en bra haka.. tänkte bara tillägga det Flört

Ägd av S*Zaxofragas Zigge

guaranas2
0

GladJag har varit och hälsat på Zigge idag och han är en mycket trevlig katt! Det är positivt eftersom ungarna ärver faderns temprament, det skulle bli underbara kattungar. Men det beror givetvis på vad man annars har för krav på hanenGlad

Vildkathan
0

Hej!

Tänkte bara berätta att Zigge är kastrerad nu, så någon låsa den här tråden.

// Zigges fodervärd

Ägd av S*Zaxofragas Zigge

Inlägget är låst för nya kommentarer