Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 375 ggr
EvaG
0

God morgon 3/12-09

God morgon. Här inne där jag är håller sig temperaturen på en skön värme. Snart däremot ska jag ut i kylan och mörkret. Hoppas ni får en bra torsdag allesammans.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

God morgon. Idag blir det en helt lugn dag - tror jag i alla fall. Ska väl gå ut på en längre promenad för att känna hur det är med andfåddheten.

Sköt om er

Trollhassel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag blir det pepparkakor och lussekatter med Twiggie!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Eine
0

God morgon.Frostigt utseende idag på bilparkeringen och träden..Kan det vara snö i luftenGlad?En vit jul känns inte helt fel..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
0

God mOrgon.

Idag börjar mina kattungar att flytta och sen ska det packas inför helgens äventyr.Full fart med andra ord.Tyvärr börjar jag känna mig lite hängig men jag knör väl i mig lite piller och förtänger det.

Stolt ägare till tre La permer

Eine
0

#4 Du ska till Norge eller hurFlört? ta det lugnt och Lycka TillGlad!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnneAlva
0

Goddag,

Igår var jag på sjukhuset och tog bort en ställskruv i foten (jag bröt fotleden för ca. 1,5 år sedan). De är väldigt high tech idag och använde bara lokalbedövning, hela ingreppet tog ca. 7 minuter. Nackdelen med att vara vaken under ett sådant ingrepp är att man hela tiden har koll på vad de gör, jäkla läskigt! Förvånad Foten är för övrigt ond på mig idag, kanske inte annat att vänta iofs efter gårdagens besök av skruvmejsel och skalpell… Jag planerar spendera dagen i soffan framför playstation 2 tillsammans med min nya bästa vän Panodil.

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

MonicaLagerquist
0

#5 Japp Adelkatten på lördag med två katter.

Stolt ägare till tre La permer