Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 949 ggr
Natali
0

Godmorgon 29 November.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kattens dag.

Jag ska iväg med alla utom två katter. En ska jag låna ut till en djuraffär, som ska ta hand om henne (jag känner dem alltså), för o få visa upp en sphynx. Sen ska jag ta med 1 crx, 1 sphynx och en huskatt till en annan djuraffär. Så blir en full dag från 9 till 16.

Har inte sovit många timmar. Har sina orsaker. Var så spänd av förväntan. Äntligen är de här. Kolla på bilden.

Hoppas ni få rne bra dag.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Natali
0

Bara för o tydliggöra hur små mina nya små husdjur är så måste jag få lägga in en till bild. Här är en av dem bredvid en hirskolv, och det vet ni väl hur stora de är? Det är alltså hirskorn som syns.

Leffe
0

Ska de bli kattmat eller kattleksakSkrattande Sött är det i alla fall

Själv ska jag sitta och föra över lite diafoton till datan.

Sköt om er

lockar
0

Godmorgon. Så söta. Vad är det för ras. Mina döttrar har haft flera olka sorter möss och tamrttor, men ingen så där liten.

Ska åka till djuraffären och se om de har något bra erbjudande.

Nu är det vanliga vädret tillbaka, dvs regn och åter regn

Ha en bra dag.

Dolleminas
0

#0 Var det så dem såg ut som vi skjutsade uppöver i natt….Glad fast i min almanacka står det 28/11 idag…Flört

Här kom jag hem inramlades 05.30 efter 2 dagars intensiv bilkörning och resa med en annan forumist, samt en massa nya trevliga vänner som man lärt känna under resans gång…

Samtidigt så flyttade min Queen ner till nya familjen i Västerås, har fått meddelande för en stund sedan att natten gåt så bra, alltid så skönt att höra!!

Nu ska jag snart iväg på jobbet för nån timmess arbete…

Trollhassel
0

#0 Söta små pygmeér.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

EvaG
0

God morgon riktiga 29 november. Ska snart lägga mej efter en hård natts arbete. Ha nu en trevlig söndag allesammans

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Salmissra
0

God morgon säger jag med!

Är redan uppe, sambom fyller år och fick ett tv-spel utav mig. Det sitter vi och spelar sådär vid 6 tiden på morgonen :D hehe…

Ha en bra dag!

Eine
0

God morgon..Trött trött trött..

Utställning i går efter en helt sömnlös natt-Nu har jag sovit 5 timmar och ska iväg och visa upp katter på en butik.Satt och försökte ragga villiga kattägare till en anna butik i går kväll,men det är så trist när folk inte kan ställa upp ens för 3-5 timmar..Hoppas verkligen att Sverak vill förbjuda utställning på Kattens DagObestämd

Oj så negativ jag låter,men jag blir sådan när jag stångas med en tegelmurRynkar på näsan

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Natali
0

Jaha, blev det en dubbel tråd det hära då…. Skäms Jag tyckte så att det stod 29 på datorns datum i går morse, men hade ju inte sovit så mycket.

I dag ska jag också på kattvisning. Bure, Blid (som blev 2a publikens favorit i går), och Chevy ska med. Denna gång är jag bara på ett ställe.

#4 Jo det var det. Tusen tack för hjälpen, det var såååå snällt. Jag kunde ju knappt sova alls var så spänd att få upp dem, har ju planerat i en månad för att få till allt.

Här får ni en till bild som jag tog i går.

MyTwiggs
0

God morgon! Fortfarande helt förstörd av allehanda omställningar. Att det ska vara så svårt för själva kroppen att landa! Den är nog kvar mellan Atlanta och Frankfurt…

Ha en härlig dag och tänd första ljuset (men glöm inte att släcka det igen)!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MonicaLagerquist
0

Nu sitter alla julgardiner där de ska och alla stjärnor och adventsstakar är på plats.Jag had mycket god hjälp av sex kattungar.

Eine att du inte ringde till mig.Jag har ju kunnat fixa  dit två CRXar.Vi var ju in Enköping igår så Uppsala idag hade ju passat bra.

Stolt ägare till tre La permer

RacerDonnans
0

#0 Ojojoj vilka söta små "pluttar" du skaffat dig. Har inte vågat visa tjejerna då de skulle bli helt lyriska.
Själv har jag ont i halsen och könner mig allmänt ur jängorna idag. Har plockat fram lite adventmys, betalt tråkiga räkningar och planerat lite inför veckan, i övrigt har jag försökt ta det lite lugnt. Hade så gärna gått på Kattens dag idag, men orkade inte alls.

Nu blir det familjefilm och middag.
Kram på er!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Eine
0

#11 jag tänkte på dig,men vet ju också att du har svårt att ta dig iväg då du inte själv kör bil.Kram.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora