Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 207 ggr
Anna77
0

i fokusberoende?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Glad Det första man gör på morgonen när man springer upp ur sängen är att sätta på datorn, sen kaffemaskinen (en sån där stor härlig som fixar kaffet själv) Sen sitter man med kaffekoppen framför i fokus och myser.. Fler som känner igen sig? *skratt*

Härlig stämning och så mycket mysigt och trevligt folk härinne.. Hur ska  jag klara mig utan i fokus flera dagar?? Ska flytta på måndag så jag måste ju koppla ur datorn! *suck*

Får rappa på att koppla ihop internet sen, så fort vi fått nya skrivbordet..tisdagkväll.

Önskar Er alla trevliga människor härinne en riktigt trevlig helg!!Glad      På bilden är jag och mina gamla katter Mats och Måzarth som väntar på mig vid regnbågsbron..

La_Joz
0

Du är verkligen inte ensam!!!

Samma visa varje morgon innan jobbet och varje kväll efter jobbet. Om jag hinner, så blir det även en snabb titt på lunchen!

Lycka till med flytten! Du får se det positivt! Kanske lite mer tid över till annat trevligt! Om inte annat så tid över till uppackning!

Ha en trevlig helg!

Anna77
0

*ha ha* skönt att höra att man ej är ensam, det blir ju ett par svängar om dagen på i fokus..

måste hålla mig härifrån nu så jag får lite nytta gjord! :-)

Titti
0

Skönt att höra att man inte är ensam. Flört

Trodde att det bara var jag som var iFokus beroende. Har en av iFokus-sajterna som startsida i webbläsaren.

Lullan1
0

Vi kanske ska starta en terapigrupp? Flört 

Nä förresten, det var ingen bra ide. Vi vill ju vara här inne så mycket som möjligt!

Och det är faktiskt någon typ av terapi att vara här tillsammans med alla glada trevliga människor och få dela med sig av sina tankar och funderingar!

Faxlin
0

Va? iFokus beroende? Vad är det?
Hade ingen aning om att folk kan bli iFokus beroende. Jag har helt klart kommit över den fasen och tagit mig in i förnekelse fasen. Jag är inte beroende. Det är helt normalt att ha skrivit över 24.000 komentarer på ett år. Så det så :-)

Kram Åsa (icke längre beroende utan helt normalRäcka ut tungan)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

cornish
0

#0 Vilket fint foto på dig och dina jättesöta katter-varav den ena en ängel!Trevlig helg och lycka till med dator-flytten..Har ni kommit i ordning lite annars nu?

Ja…det har ju talats lite i cyberrymden om en sajt för dessa stackars människor- ifokusberoende.ifokus.se ha,ha…Inte något jag behöver inte-absolut inte.

Känner mig bara lite "upptagen" av denna sajt som Medarbetare, men kämpar mot tiden då jag har så mycket jag behöver ta tag i och göra i övrigt..( trots att jag är långtidssjuk..)
Som tex min hund som kräver mycket-samt mina älskade katter förstås-och så allt övrigt!!Social samvaro mm (samt tråkiga saker som städning o sånt också)
Men,men en del av tv-tiden ersätts av ifokus-och annan surfning av ifokus…så inte är jag beroende!Hemlis

Ni vet väl den stora gemensamma nämnaren för missbrukare är förnekelse!Oskyldig

Man får passa sig!
För annars hamnar man i ifokus-träsket…
Och då är det kört…mycket svårt att ta sig därifrån..

Någon måste då starta denna sajt…någon som vet hur det är och själv varit där..!!

Åsa - du kanske tagit dig förbi förnekelsen,bearbetningen samt är i nyorienterings-fasen när det är läge för en ifokusberoendesajt…
Då kanske det är så många beroende att det finns underlag för en sajt!
Och vem vore då bättre Sajtvärd än ÅsaF!Skrattande
(en sådan sajt måste ha andra regler än annars..tex.måste värden få vara aktiv Medarbetare i flera sajter samt helst också vara värd i flera-eller varit.Cool)

Faxlin
0

#6: haha, ja kanske det :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Lullan1
0

Ni är ju för härliga! Skrattande

cornish
0

#8 Du med!!Cool

Leffe