God morgon 26/11 2009
Hemkommen från arbetet. Fått lov att arbeta en ledig natt på grund av sjukdom. Snart har tevattnet kokat. En kopp rött te och sedan i säng. Ha nu en bra dag allesammans.
Här hemma är vi tre sjuka nu. Jag och bägge barnen. Sambon är den enda som är frisk och han är på väg till jobbet nu. Barnen och katterna sover. Jag sitter här i köket med hunden bredvid Önskar er alla en trevlig torsdag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Oj, mycket sjuka som går nu. Mår ok men har kännt mig lite trött och mådde väldigt illa igår.
Katterna ville inte somna igårkväll och jag låg vaken och lyssnade på rumlandet till tolv, sen sov de gott. Sen vaknade de som vanligt när min klocka ringer tio i sex och hoppar upp i knät i sängen och ska gosa, vår lilla morgonritual! Alldeles underbar sådan!
#0 Sov gott
#1 Krya på er
#2 Alla ritualer brukar vara något speciellt och härligt.
Här hemma sover alla katter utom husisen, som har fått idéen att han ska röra om bland mina papper den här morgonen.
Sköt om er
God morgon.
Här är det som vanligt.Och det kan vara fint det också
Sköt om er.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God morgon! Jag är äntligen feberfri men ska bara ta det lugnt idag också. Jag ska släppa kattungarna på hela kattrummet idag. De är gudagulliga!!! Eftersom inte Zoo fick vara med i kattungar till salu-tråden så får hon kika fram här 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God middag!
Skall precis ge mig ut på stan, för lite shopping och ett möte. Här i huvudstaden skiner solen
.
#5 Vilken sötis!