en chokladsilverpadda kvar pga sent återbud
Jag ville bara göra lite reklam för vår lilla dam S*Godreign's Styx som åter har blivit tillgänglig pga sent återbud. Om någon skulle tänkas vara intresserad eller känna någon som är det så tveka inte att höra av er! Hon är ett charmtroll och en riktig skönhet. :)
http://www.godreigns.net (där finns bilder och info)
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Vilken sötnos
!!

Ååhhh, varför har man inte möjlighet just nu med ännu en krullis, hon är ju såååååå fin…..
Men käre tid! Så gudomligt söt och vilken speciell färg? Är inte den lite ovanlig, eller är jag ute och cyklar? Hon är ju så go!
Varför lämnade köparen återbud? Hon skulle kunna få flytta hit på direkten! Om hon vill bli gotlänning förstås! 

Jo, hon är lite speciell i färgen tycker jag, partisk som jag är. :) Men hon är ju chokladsköldpadda i grunden och så fick hon en släng av silver och spottar av mor sin. Det är roligt just att hon har ett så väldigt tydligt mönster trots att hon är flerfärgad.
Det var helt enkelt olyckliga omständigheter, oväntade utgifter. Sånt som man tyvärr drabbas av när det är som minst lägligt… :/ Men men, man får se det så att det öppnar upp för någon annan. :)
Passa dig du Lullan så jag inte tar dig på orden, vips vad det är så har du henne på en båt över till Gotland. ;)

Vilken underbart söt bebis..hon var ju ljuvlig
*suck* man blir ju kär..
//Maria

Men Lullan då, meeenar du det? Då får jag väl ansätta dig lite till så att du bara -måste- ha henne…
Haha, säg bara till när jag ska boka överfarten så. Om spottarna skulle bli dig övermäktiga så är det bara att höra av dig. 
Nu blir jag FÖRVIRRAD….!!!
Är det min lilla kärlek STYX!!!
-har ju några stycken nu…
som är kvar!!
Jag såååg inte det på första bilden där hon sträcker sig..!!
La ju tidigare bild på henne som är så bedåårande i profil..Se bif.bild..
Tyvärr har jag ej möjlighet att köpa nu, har mycket utgifter för Danne och så..men tänker att Buffy nog behöver en kompis när Danne blivit lite trött på att leka.. - har planer på att bli fodervärd istället framöver..
Undrar om spottarna sitter kvar när hon blir äldre? Min Buffy är blåspotted vit-och spottarna syns tyvärr ej mycket längre-men liite.Mest märks det som tigrering vid ansiktet-men han är söt ändå!
När jag köpte honom trodde jag dock att spottarna skullle bli kvar-var helt inne på spotted då…ville helst ha en helspotted-men allavet väl vad som händer när man åker och "bara tittar"…
Uppfödaren informarade inget om detta då -har nu lärt mig att de kan försvinna.
Men-denna dam är supersöt!
Lullan-hur går det??
#7 ha,ha..snacka om att frestas med godis!!

Hon är urgosig- svårt att stå emot eller hur Lulllan!?
Men det värsta är att det kommer sådana här hela tiden…så man blir ju helsjuk!
Är ju sååå kär i 2 vissa röda katter här också…
Man bara vill ha och ha….
-men inga pengar har man!

Åhh mer bilder!!
Gu va ljuvlig hon är! *vill ha*
Hrrmmm *harkel* Pm:ar dig Anne.S….
Cornish, svar nej, det här går inget alls bra…
Jag är så kär upp över öronen och totalt förblindad av denna lilla skönhet!
#10 gå in på AnneS hemsida -du når den via hennes sida här!!
Eller adressen står ju i hennes inlägg högst upp förresten!
Där finns massor av mysig bilder på Styx och hennes syskon mm..
Mmm…. har varit där och tittat! 

har redan kikat där så klart! ;) men vill ha MEEEER
#11 Jag såg inte detta inlägg-vi skrev tydligen samtidigt..gick ut med hunden sen!!
Men stackars dig…jobbigt att vara olyckligt kär ju
…vad tror du-skulle det kunna bli lycklig sådan?Eller ska ni ej ha en katt till..
(lustigt förresten-det var just denna unge jag var mest kär i när AnneS la ut dom här-men då var hon tingad…Kändes ju lite som ödet då hon kom hit igen-till salu!Men-jag har ej råd attt köpa katt nu tyvärr..Och så nu blir DU också kär i henne-men du var kanske det då också?Två Medarbetare kära i samma kattunge..)
Jag väntar på fodervärdsavtal istället..och helst en röd sådan…
#14- OK-jag förstår!!
*söt som socker* härlig färg!!! fina bilder!!!