Måste bara visa ...
.. vår nya familjemedlem och INTE cornish rex!! ;) Det är makens nya katt, en liten söt européhona som kallas Dreamy. Hon är så otroligt söt att det inte går att låta bli att pussa henne …. hon är milt överseende med mattes kel … *skrattar* Hon är den första katt som direkt accepterat husse och hon föredrar faktiskt att vara hos honom .. otroligt konstigt … jaja, vi får väl se hur länge det dröjer innan hon förstår vem som har maten (alltid jag som delar ut maten på morronen) … ;)
Phoebe har nästan helt accepterat henne, hon är svartsjuk och får ju inte all uppmärksamhet längre och de första tre dagarna var hon hemsk. Nu rejsar tjejerna och husisen Baileys upp- o nerför trappen hela dagarna *suck* och vi får finna oss i att hitta dukar och annat på halvsvaj … För Phoebe var det nog toppen med en ny kompis som dessutom är med på noterna … *hehe*
God fortsättning på er alla och ha en trevlig helg!!
Cherish med cornishen Phoebe
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Bildbeviset på att de numera trivs ihop … ;) Lillkillen kom och berättade stolt att I NATT hade hon sovit hos honom och snott kudden …
www.shaneequas.com
Söt liten sak. Så nu har ni en katt bland hermelinerna… eller tvärtom

Vilka undebara kissar!! Härligt att de ser så olika ut alla tre!
Verkligen fina!!!
Det är alltid speciellt när en liten kisse vill sova i just "min" säng! Han måste verkligen kännt sig speciell! Med all rätt!!
Vad söta de var alla tre!
Gud vad läckra de är
Otrooligt söt liten kisse!!
Underbar färg och teckning-vad heter den??Är det marble eller har sett bengaler med liknande teckning..
SÅÅ söt!
Men hos mig får det förbli cornishar då jag är allergisk(utöver detta att jag älskar rasen..)
oj oj vilken sötnos! *vill ha* Visst är det härlig med olikheterna! Har ju själv en salig blandning av djur. Trevlig helg!
Tack alla! Det är jättehärligt med en ny bebis, även om hon inte är cornish då … ;)
cornish: Hon är svartsilvertabby … en riktig silverkatt! Uppfödaren säger att hon är av toppkvalitet och det ska bli SÅ spännande att åka på utställning och se vad det blir av det … :)
NÄSTA katt måste bara bli en ny cornish! ;)
www.shaneequas.com
Åhhh!
Så det var en europé som var er nya "hemlighet"!!
Otroligt söt liten tös!! Ser fram emot att få se henne irl på någon utställning framöver!!
Kram/Camilla
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Ohh, vilken sötnos. Klart jag förstår att det är svårt att låta bli att pussa på henne. Underbar bild den med alla tre missarna. Hon ser så liten ut i jämförelse med de andra.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Ok svartsilvertabby…jag tänkte skriva förut att jag är ju svag för silverkatter…men tänkte att alla här är väl trötta på mitt tjat om min blåsilveragouiti ´Cornish-Danne…men nu var jag tvungen att skriva det ändå!!
Silver är GULD på katter!!
Men för min del vill jag nu ha en röd nästa gång-för ingen kan ju för mig ersätta den silverkatt jag nu har..
Då är det bättre att ha en ny färg tycker jag..
Grattis igen till en sådan snygging!
(visst påminner teckningen om det som heter marble hos bengaler??)