God morgon 25/11 2009
God morgon. Står i startgroparna för att ge mej i väg till Malmö. Har varit uppe bland stockholmare under natten. Ha nu en trevlig onsdag allesammans.
God morgon.
#0 Trevlig resa och välkommen upp hit igen senare.
Själv ska jag ut och handla så det kommer in lite matvaror i frysen.
Sköt om er
God morgon! Jag är fruktansvärt trött och har 40 graders feber men jag ser tillbaka på min USAresa med ett stort leende och ett varmt hjärta! Det är sällan jag har haft så kul! Jag ska berätta mer när jag orkar. Kom hem igår och allt känns upp och ner.
Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God dag!
Sover för länge på morgonen och är uppe för sent på natten.Inte bra,jag måste vända på dygnet åt rätt håll.Ska ju på utställning på lördag och Kattens Dag på söndag och då blir det tidig morgon som gäller båda dagarna.Kattens Dag är ju ett måste!
Sköt om er!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God kväll
Just hemkommen till mn bror i Spånga. Har varit med mamma på Akademiskasjukhuset i Uppsala, Vad irriterad
man blir då de har avstängda vägar och inga hänvisningar till hur man skall åka istället…, men efter lite gissningar och ett gott lokalsinne så hittade vi rätt.
Nu är jag trött och skall ta ett bad, det enda jag saknar i min stuga är ett badkar, så det gäller att passa på då man hittar ett