God morgon 2007-01-13
Morn, morn. Ska snart hämta en annan färdtjänstbuss. Ska köra extra idag åt en av konkurenterna. Sköt er
God morgon!
Idag blir det att åka stan runt och uträtta ärenden; apoteket, kattaffären och köpa kattmat, Kränku för att köpa pennor och skissblock, handla mat osv.
Mot kvällen hoppas jag få ork så jag kan städa bort julsakerna. Ser att grannarna redan har gjort det, då får jag lite dåligt samvete.
Ha en bra dag!
God förmiddag. Gud vad skönt att bara slappa. Sitter och kelas med katterna som blev glada när jag äntligen klev upp. Ha en bra lördag allihopa.
God morgon!
Snabb..måste ut med hunden-sov ju tidigt i nattt-redan strax efter tolv!!
Återkommer här senare!
Ha en bra dag alla!!
#1 Lullan-här i Sthlm behöver man ej stressa med tanke på grannarna - en del har kvar adventstjärnor till långt framåt våren…Tycker själv dock det ser mycket trist ut.
Men ok att ha kvar belysning på balkongen ett tag medans det är mörkt..Men adventsstjärnorna….
Ska också ut på ärenden efter hundpromenaden..sen ska jag in här o skriva lite!

Här blir dagen lugn. Lite pyssel med djuren som vanligt. Iväg och handla och så ska jag försöka få till några fina vinterbilder nu när snön trotts allt har kommit.
Sedan blir det antagligen lite familjespel med barnen och lite, lite iFokus. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
…packa packa…flytta ur en oriental ur flyttlådan…packa…flytta ur en crx ur flyttkartongen, oj nu välte en annan låda, jaha var det där katten var..*ha ha* packa är trist!
Ska bara flytta till en fyrarummare tre hus bort…men ändå måste allt packas i kartonger, för det är för långt att gå så vi måste ha flyttbuss.. Katterna älskar att hjälpa till att packa!
kolla Puma
God eftermiddag!
Är hos föräldrarna och hjälper dem med bredbandet, lämpligt nog kom besök ;) så jag passar på att titta in! Här är det massor med snö så ev får barnen åka skoter en sväng, de längtar!! Grön julafton kompenseras liiiite nu iaf … synd att Tomten inte kunde landa med renarna här pga halkan … ;) Ingen ville vara ute och gå DEN dagen … *brrr*
Katterna är hemma och hjälper husse med tapetsering, jag misstänker att Dreamy försöker bada i tapetklisterhinken! *asg* Jag frågade faktiskt om jag skulle ta med henne men fick nobben, nädå .. jag vet, det ÄR inte min katt men man måste ju få försöka, eller hur?!
Anna77: Packa med nyfikna katter är bland det jobbigaste som finns men tack och lov för att de är så nyfikna och påpassliga, det gör själva packningen LITE roligare iaf! ;) Lycka till med flytten!
Nu vill barnen ut o röja i snön så jag kilar iväg!! Ha det gott!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
SNÖ???!?!? Vart bor du någonstans? Jag kommer på direkten med pjäxorna och skidorna i högsta hugg!
Här på Gotland är det strålande sol och klarblå himmel, dock blåser det ganska mycket men det är faktiskt vår i luften! Och inte en endaste liten snöflinga så långt ögat kan nå…. 

Gaahhh, du kan få komma hit med dina pjäxor också Lullan1. Fy sjutton vad det snöade i natt. Och nu har snön officiellt kommit eftersom plogbilen varit ute även här på bystan. ;-)
Audiatur et altera pars
Åh vad jag är avis!!! Jag vill också ha snö, jag behöver snö, jag behöver ljuset och den kalla höga luften.
Jag är så INNERLIGT trött på blåst, mildväder och regn…. Mörkt och eländigt är det, och allt blir så skitigt och man drar bara in en massa smuts.
Lova att ni gör lite snögubbar och en snölykta för mig… ? Snälla? 

#9:Just nu är det till dotterns stora sog för kallt för att krama snöbollar. men så snart vi får kramsnö ska vi bygga en ljuslykta och tända den åt dig. ;-)
Jag fotar den och visar den här sedan. Jag lovar. ;-)
Audiatur et altera pars

#10 Tack snälla, det ser jag fram emot! 
#11 Vilken härlig bild, ser ut som den är tagen ur en sagobok! Jag håller ännu tummarna på att det ska bli snö här också, väntar man på något gott….