God morgon 20/11 2009
Nu har jag suttit och läst om det amerikanska revolutionen och det amerikanska inbördeskriget. Mycket intressant faktiskt.
Hoppas ni allesammans får en trevlig fredag
God morgon. Här håller jag på att göra mig i ordning för ett besök hos min läkare. Katterna de sover.
Sköt om er

God morgon!
Här är det ganska lungt efter en natt med stressiga kattdrömmar, alldeles för många katter som alla var på fel ställe…., undra vad det betyder
.
Jag har precis klorerat min dricksvattenbrunn så nu stinker det klor här, förhoppningsvis skall det göra mitt vatten drickbart så småningom.
#2 Grattis till Morbror Mysak önskar Vilde!
Ha en bra dag!
Go förmiddag!
Försöker få någon form av ordning på datorn, sedan är ett läkarbesök inplanerat. Ungefär det jag tänker ägna dagen åt, handla lite ikväll är nog nödvändigt.
Har en självmordsbenägen katt som ligger jämte hjulen på stolen, så nu gäller det att sitta blixstill. 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
God dag alla .
Är så sugen på klyftpotatis med vitlök,rosastekt biff och sallad med senapsolja..dräglar…Undrar om jag är hungrig?
Ha det gott
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#5. Du bjuder va? Var inte ett dugg hungrig innan jag såg ditt inlägg, och ja, det låter alldeles jättejättejättegott!
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
God middag. Fortfarande grått väder få se om det blir fint imorgon som dom lovar.
Nu är två av kattungarna tingade.
#5 man blir ju riktigt sugen. Inte klart för mat än, har köpt oxfile idag, de har extra pris, man får passa på och köpa då.
Ha en bra kväll
#6 Jag bjuder om vi vid tillfälle träffas
!
#5 Filé är inte heller dåligt
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Godkväll.
Har varit och in´handlat lite för en ensam god middag. Kycklingfile, klyftpotatis (egen odlad till och med, min pappa), sallad, tomat, och mangochutney till.
Men först ska jag snabb städa inför "party" gästen som kommer sen och gör mej i ordning.
Sitter med en Motorini som är sååå gosig och kräver uppmårksamhet nu när datorn tar all. Han utveckas fint och börjar bli stor nu. Ska ta lite bilder på mina två grabbar i morgon (bara jag inte mår för dåligt….).
Jag ska på coverclub och ett band som heter Stonehouse, de spelar hårdrockscovers och är super bra. I går var det rockabilly som gällde, Jag är barnledning i över en vecka så ska ha lite roligt innan jag börjar med allvaret till veckan. 
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.