Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 178 ggr
EvaG
0

God morgon 2006-01-12

God morgon. I natt har det varit ganska kallt ute och halt på sina håll. Hemma nu och ska sova. Ledfig nu fyra nätter. Ha en jätteskön dag nu allihopa

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

God morgon. Tack för halkvarningen och sov gott Eva. Ni andra ha en bra dag och sköt er

Gittan
0

God morgon ni också. Ska i väg till jobbet. Känner inte för det verkar ruggigt ute.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

La_Joz
0

God morgon! Skönt med lite sovmorgon idag! Ska iväg och hämta en låne-katt ikväll! Väntar med spänning! Min arbetskamrater börjar nog tröttna på mitt kattprat (men de håller fortfarande god min). Glad

cornish
0

God dag!
(Hade skrivit en lång harang här som försvann-för att jag tittade på en sak..mitt i!!Inte första gången..Så nu slippern i den långa texten!)

I dag skall jag slåss med nya kameran..!!

Hoppas ni läser artikeln om nyheterna här på iFokus!"Nyheter på iFokus 5.1)

Om ni vill veta mer om iFokus och om de som gör och håller i det hela - klicka på den blåa bannern"vill du skapa ett eget community?"(inte farligt jag lovar..) där kan ni läsa om alla som jobbar med iFokus och hur allt startade-målsättningar osv!

#3 Om arbetskompisarna tröttnat…
VI tröttnar aldrigSkrattande-det är det vi är till för!!
För just detta att prata kattFot i munnnen-det är det väl mest vi kattmänniskor som uppskattar..samma som hundpratet gillas mest av hundmänniskorna..Eller "både och" människorna-samt "många djur" människorna..hi,hi…ja men det är väl så att vi som gillar djur tycker om att prata om dom!
Jag tycker det är kul att prata om alla djur!

Ha en bra dag!Glad

Faxlin
0

#4: haha, var detta alltså en förkortad version. ;-)
Du är helt underbar tycker jag.
Ser fram emot att få se foton dock när du slagits färdigt med kameran. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Lullan1
0

Godkväll!

La_Joz: Vi tröttnar aldrig på kattprat! Ju mer desto bättre! Gärna med bilder till Skrattande

Jag ska nog ta och plocka bort julsakerna, det har varit en intensiv vecka så jag har inte hunnit, men jag har ingen panik. Det ordnar sig efter hand ändå.

La_Joz
0

God kväll!!

Om en timme sitter jag i bilen på väg från Stenungsund med en säkerligen nervös och nyfiken liten Mitsie!  

Lullan1: Jag lovar att det kommer bilder! Har laddat batterierna hela dagen, så här ska fotas för fullt!

Julbelysningen på balkongen och i fönstrena får sitta några dagar till! Det är ju så mysigt med lite ljus nu i mörkret och rusket. Här i Göteborg har det regnat hela dagen med översvämningar som följd… Inte så ovanligt nu för tiden!

Rexann
0

I morse steg jag upp och upptäckte att termometern stod på -27 grader, hade nästan tänkt lägga mig igen!! Dessutom hade motorvärmaren inte startat på bilen så jag hann bara ha i den i 20 minuter, tur bilarna här uppe i norr är härdade!! I kväll är det bara -8 grader, det ändras fort.

Leffe
0
Inlägget är låst för nya kommentarer