Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 564 ggr
EvaG
0

God morgon 19/11 2009

God morgon. Sitter här och arbetar med ett projekt som ännu inte får se offentlighetens ljus. Det är en kul utmaning i vilket fall som helst. Hoppas ni får en bra torsdag allesammans.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

PetrasLova
0

Torsdagsmorgon som idag betyder läkarbesök. Jag har en höft som är på tok galen, jag kan inte knappt stödja på mitt ben =(…så hoppas att idrottsläkaren hittar ngt för smärtan håller på att göra mig småknasig.

Ha en fin dag.

#0 Det där lät ju lagom småhemligt och skapade inte ett uns av nyfikenhet Skrattande Lycka till!

Natali
0

Morron.

Är på väg till "jobbet". Är så skönt och roligt att ha börjat om o meka igen. Annars så är livet verkligen upp och ner. Men det kommer väl till sin rätta så småningon. Jag får i alla fall trevligt besök i kväll, så ska vi kolla på nån film.

När jag gick med Milton till skolna i morse så följde en av "gårdskatterna" med hela vägen över till skolan. Så jag lockade med henne hem, och plockade upp henne och bar henne över vägen. Hon är jätte söt, även om jag inte tycker att katter skall vara ute på ett sådant här ställe.

Hoppas ni får en bra dag.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Trollhassel
0

Min älskade sambo fyller idag så vi ska fira honom :)

Undrar just vad Twigie gör nu…hon ligger nog och sover. Hoppas att hon har det bra i USA. Har inte pratat med henne sedan hon åkte.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Eine
0

God morgon alla trötta och pigga.

#0 Jag vet, en gemensam vän har berättat.Kul!!

Sköt om er!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Gittan
0

Idag är min dotter hemma med ont i halsen
#0 Nyfiken!
#1 Hoppas det inte är höften som är slut.
#2 Livet går många gånger upp och ned, men efter varje nedåtvåg blir man nog starkare.
#3 Ha det så kul idag

Önskar er alla en trevlig torsdag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

[Silkwaves]
0

Ha en trevlig dag alla!

Ägnar denna influensdag åt att slötitta på TV och bli slagen i monopol av min också sjuke son… Katterna lägger till en extra dimension av spänning i monopolspelet… Skrattande

Avots
0

God dag!

Har precis kommit in efter att dels varit på promenad med min och syrrans hundar och dels fixat lite i trädgården. Här skiner solen och det är rikgitgt varmt. Skönt! Nu skall jag snart äta lunch, sen får jag se vad sm händer i eftermiddag.

Ha en fortsatt  bra dag alla!