Får jag lov att presentera.
Min röda lilla cornish grabb som flyttade i fredags.Han har ännu inte fått något hemmanamn och går för närvarande under namnet LillGrisen.
Han heter Goldens JfJf på söndagarna och vi får väl se vad han kommer att heta framöver.Han är ett riktigt yrväder.Där ligger LaPermungarna i lä.
Mer bilder kommer framöver.Han är väldigt svår att fånga på bild då han aldrig är still.
Stolt ägare till tre La permer

Mmm, vilken fin kille!
Ska bli roligt att se honom växa upp framöver.
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Ett litet brorsbarn till min tjej då.

Jo det stämmer.
Söt Liten Gris! Och han har stora fina öron!Grattis och lycka till med den lille.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Vad fin han är "lillgrisen". Grattis till nytillskottet!
Söt liten rödtott! Jag vill också ha rödtottar! :P
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Fining !! 
Rött är sött, fin kille. Hoppas att man får se honom sedan

#8 han kommer till NERK i januari

Gratulerer 
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/
supersöt
Grattis Monica till en riktig liten rödtott! 

Vilken fin liten röd fladdermus
Stort grattis!

Grattis till en liten sötnos
, det är något visst med röda katter, Jag få nog införliva en sådan här så småning om.
Grattis till din röding - jag har ju hemmet fullt av dem själv!
Kommer han månne till Birka?

Nej Jag vågade inte anmäla honom till BIRKA eftersom att jag inte visste hur han skulle reagera på flytten.Köpet blev klart i princip samma dag som sista anmälningen var till BIRKA.Han får vänta till NERK i januari.
Jag är ju inte så förtjust i paddor, vita katter och röda katter.Väldigt mysko att det här hemma finns både vita röda och paddor.Jag får väl måla om honom helt enkelt.

#16 eller så har din smak förändrats utan du riktigt insett det

#17.Nej min smak har inte ändrats men de rackarns katterna föds ju med fel färg.
#18 Eller så kan man kanske uttrycka det som att färgen inte alls är så viktig

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Har en röding som är fyra månader lite drygt. Är för tillfället den bästa färgen i världen! I morgon flyttar en vit och blå hona in, får se vilken som är favvofärgen nästa vecka ;)

#20 Vad heter din röding på söndagarna?

#21 Vid fina tillfällen S Zoots Laser Lynx, hemmanamn Lillbabs och Järvsö Tarzan när hon kastar sig i mattes blommor!

Nu Har blodgrupperingssvaret komit på min lille röding.Han är A men bär b.Igår blev han fyra månader min lilling.
älskar röda kissar…så söt!!!!!