Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 319 ggr
Gittan
0

God morgon 16 november 2009

God morgon. Vardagen är här igen. Barn en och gubben är på sina respektive platser, skola och arbete. Själv ska jag in till jobbet och göra en del arbeten som inte kan göras hemifrån. Önskar er alla en treevlig måndag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Leffe
0

Idag vaknade jag tidigt. Egentligen alldeles för tidigt. Vad ska jag göra idag då. Jo ta det lungt. Gosa med katterna.

Sköt om er

MyTwiggs
0

God morgon… eller nåt…

Här kan ni läsa om varför min natt var så jobbigt…

Hoppas att ni får en bra dag! Jag ska börja packa inför resan nu! ;)

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Natali
0

Morron

På väg til stallet o en ridtur, i regnet. Men då är underlaget åtminstonde mjukt så jag kan göra annat än o skritta.

Kände en misstänkt doft i tvättstugan nyss, någon har protesterat där. Som tur var så är en lösning på väg och ska bli av redan på tisdag.

Hoppas ni får en bra dag.

#2 Är inte avundsjuk, här skulle man i alla fall absoult inte hitta sånt vid det här laget. Förvånad

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

David
0

Morrn morrn!

Det är KALLT här, lyckades somna med fönstret på toan på halvglänt. *brrr*

Blir en lugn dag, förhoppningsvis. Känner mig fortfarande helt mörbultad i kroppen…

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

PetrasLova
0

Här sitter jag framför datorn i ett gråmulet och regnigt Stockholm, Wiggo sitter och tittar ut genom fönstret och tjejerna myser i puffen.

Nu kommer W kurrandes eller han snarare mullrar som en V8:a den mysproppen, jag är så kär i honom Kyss nu fick jag en puss på näsan, förresten jag ser att han behöver få ett litet bad stora pojken för han är alldeles glansig av fett Obestämd

Mer Fett ska det bli här idag men i form av SMÖR som ingrediens i lussekatter. MYS!

Ha en skön dag i gråvädret.

MyTwiggs
0

# 5 ååååh! Lussekatter!

www.mytwiggs.com

Lindavictoria
0

#5 åh mysigt med både lussekatter och goskatter.

Hämtade hem kissekatt nummer två i fredags: Brave new curl art of war. Har varit full uppmärksamhet på detta i helgen, Den befintliga Kattbabs morrade ett helt dygn i sträck, jättestressad. Jag och min sambo blev också rätt stressade av detta, vi passade och skilde på dem i omgångar för att de skulle vänja sig långsamt med den nya situationen. Den lilla grå som ännu inte har något vardagsnamn var den som tog situationen bäst av oss allihop, fniss. Hon fann sig så bra fastän hon hela tiden vaktades av drake som dock inte sprutade eld eller slogs, bara hotade med det.

I natt lekte de två till ett och i morse vid sex när min klocka ringde tog det fart igen, är mest orolig för om grannen under kan tänkas störas av två virvelvindar som far runt över golven halva natten? Får väl se om han hör av sig.

Ha en bra dag allihop!

MyTwiggs
0

# 7 Henne känner jag Flört Hon är en gullunge! Kyss Grattis!

www.mytwiggs.com

Lindavictoria
0

# 8 Oh yes, she is och det är jättemysigt. Visst skulle du adoptera en bekanting där också? Himla mysiga krabater i den kullen!

MyTwiggs
0

# 9 Jo…. Det har varit lite tal om det…

www.mytwiggs.com