Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 263 ggr
Avots
0

God söndags förmiddag 15/11

God förmiddag!

Här är det ännu en grå Novemberdag, regnigt men varmt. Jag undrar om det finns någon sol överhuvudtaget…..

Inne brinner brasan och det är bara att kura framför den tills det blir vår! (eller i alla fall vinter).

Ha en bra dag!

PetrasLova
0

Håller mig inomhus idag med studier inför en praktisk examination imorgon. Varma sockor på, filten i soffan och 3 mysproppar till katter i knät.Kanske rentav lite godis Skrattande 

#0 Underbart med brasa! Jag får tända en massa ljus ist Oskyldig

Eine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God dag till er alla.

Grått ute är bara förnamnet.Det får bli inköp av några nya lampor,jag har alldelses för få för min ålderFlört.Annars är det fint.Katterna far runt och gör av med alla kalorier de smällt i sig ,en hona löper för jag glömde Pillret i tid,en disk väntar tålmodigt i köket och på tisdag kommer vänner på besök.Vi ska planera för Huskattspecialen som UK ska ha i juni nästa år.

Ha det gott i småregnet som lär vara bra för grundvattnetObestämd

lägger in en bild på lilla Penelope,en dotter till Couscous från hennes första kull.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Gittan
0

Har ni tänkt på att nu har halva november gått. Det är en och en halv månad kvar av 2009. Oj vad tiden går fort! Här hemma firar vi min sons 11 födelsedag. Önskar er alla en trevlig söndag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

EvaG
0

God söndagkväll. Det har varit en hård helg på arbetet, men nu är det ett par dygns ledighet. Ha nu en bra kväll allesammans.

Medarbetare på Vilda västern iFokus