Godmorgon 14 November
Ja, nu kanske jag kan börja på en ny dag? Vanligtvis brukar inte fredagen den 13 vara min otursdag men det kändes som det.
Vaccinerade mej igår men nu har jag bara lite ömhet i axeln, så det går nog bra det här.
Ska på crx möte för uppfödare i norr, ska bli roligt.
Annars håller jag på att planera ihop för våra nya familjemedlemmar.
De kommer 28 november. (Inga katter, de är pytte små i jämförelse).
Ha en bra dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Godmorgon. Regnar ute. Man skulle behöva lite sol nu, länge sedan solen visade sig.
Idag ska jag åka och se om jag får tag i ett nytt köksbord. Min son har tagit det gamla till kombinerat data och tv-bord till sitt rum.
Ha en bra dag.
Nyss vaknat. Idag blir en tittardag på teven. Ishockey från 15 till 21. Sitter här vid datorn med en spinnande gamling i famnen. Hussegrisen Pysen har med andra ord också vaknat.
Sköt om er
God morgon,har försovit mig! Planerade att gå upp vid 7 tiden men det blev annorlunda än jag tänkt mig.Kan bara skylla på dålig självdisciplin
.Många filmer som visas på nätterna på TV
.
Sköt om er och hoppas att ni hinner med det ni tänkt,för här blir det plan B ,attans!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God kväll!
Nyss hemkommen från trippen till Åbo där jag lämnat av Tapini
jag saknar redan min prickiga prinsessa….
Nu hoppas jag på positiva rapporter så hon kan komma hem om ca 3 veckor
Gokväll!
Har suttit och bråkat med uppladdningen av kattungebilder hela dan så jag är så arg, så arg, så arg! Men man ska inte skälla på döda ting (=dator och buggigt program) så det är bara att lugna ner sig.
Bebisarna har flyttat in i hagen idag, än så länge ligger de med mamma i puffen och skriker för fullt när de kryper utanför den … Nohni (blåvit hane) och Ato (brunagoutimaskad-vit hane) är otroligt duktiga på att gå, om än vingligt men ändå … ;) Ciqan är matglad igen och idag har hon norpat kyckling från köksbänken varje gång jag vände ryggen till - ååååh, hon var billig hon!!!!
Här snöar det för fullt, det är några cm utanför och vitt och vackert och ca 0 grader. Ljuset lyser fint i hinken bland ljung och murgröna även om det är mer översnöat nu än vackert. ;)
#4: Spännande, hon är på parning alltså? Lycka till!
Ha en skön kväll allihop!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Gonatt får man nästan säga. Allt går i slow-motion här hemma, till och med torktumlaren som jag väntar på ska bli klar innan jag får gå och lägga mig igen.
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...