God morgon 2006-01-11
Good morning, good morning. Kom upp alldeles för tidigt, men så är livet. Nu blir dagen längre men inte bara för att man vaknar för tidigt - det går ju mot ljusare tider. Sköt er
God morgon eller Sov gott för nu ska jag snart krypa ned i sängen och sova några timmar efter nattpasset.
God Kväll! Jag har haft en jättebra dag och det har hänt så himla mycket kul! Först hade vi ett jättebra möte på jobbet som resulterade i att jag och en kollega ska få lite andra "bättre" arbetsuppgifter! Det ska bli så skönt, det börjar redan på måndag.
I kväll har jag varit på sminkparty och det var också trevligt! Så nu sitter man här och ska snart gå och tvätta bort allt fint!
Hoppas ni andra har haft en bra dag!
Skrev förut långt här-men det försvann när de deployade som det heter..De som har siten bytte driftgrejor….(vet ej vad det heter ha,ha..)det gällde driften/sajtfunktioner osv iallafall!
Ni kan ju se alla att sidan bytt lite utseende-medlemregistret går att söka i och det står bokstäver bredvid som man kan klicka på resp.bokstav-äntligen.
Samt på "Min sida" kan vi nu se vilka senaste inläggen man skrivit osv.Kanske mer nytt-de utvecklar allt hela tiden, men det har varit på gång ett tag detta.
Synd bara det blev driftstopp ett tag utan att vi värdar-medarbetare visste de och kunde meddela alla i förväg.
GOD NATT!