GRATTIS Chilipeppar-kullen 2 år!
Idag fyller Charlie två år. Denna ljuvliga kille! Så enormt gosig och väldigt speciell. Han väckte mig imorse med en varm buff i ansiktet och undrade om inte det var dags att börja fira honom med lite extra god frukost.
Tack Silkwaves för denna fantastiska underbara personlighet!
Grattis även till kullsyskonen Kenny, Bingo och Tamsin!
Oj vad tiden går fort - Du har rätt! Det är i dag fyrlingarna fyller två år!
GRATTIS i massor till Charlie - älskade fina gosige Charlie
GRATTIS till Kenny - den pratsamme axelkatten
GRATTIS till Tamsin - världens hungrigaste katta
GRATTIS till Bingo - snyggingen med ett hjärta av guld
på er alla!
Och tack till er fantastiska kattägare som ger kissarna så underbara och kärleksfulla hem.
Längar så efter att få höra trampet av små Silkwavestassar igen och vem vet… kankse… snart..

Grattis på tvåårsdagen.
Stolt ägare till tre La permer
Wee, grattis till våra älskade klimpar! Och äsch, hungrig Tamsin, hon är väl allt det där andra ovanstående också, framförallt älskad, fin och gosig!
Och ok, jätte-, jättehungrig.
Tamsin firar dagen med att ta hand om sina små, det finns alltid någon att tillrättavisa eller tvätta eller bara allmänt lära upp om livets nödtorft (såsom att ligga på element: just nu ligger hon och Bobo bredvid varandra och strax efter ligger lilla Batsy och Goliath). Men hon ska få lite extra TLC av sin matte också. Tack Anki för min oändligt älskade, fantastiska, underbara tjej.
Grattis kissemissarna! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Grattis till alla pepparkatter och nospussar till alla även från C som ägde pappa, jag vet att de alla har en särskild plats i hennes hjärta!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#4 Sjävklart är Tamsin också jätte, jättefin!
Lilla rödtottan - men mitt tydligaste minnen av henne kopplar till mat - en riktigt lejoninnna!

Bingo tackar och skickar nospussar till sina fina syskon!

STORT GRATTIS i efterskott till alla dessa fina pepparunderbaringar