God morgon 12 November!
Mörkt ute! Idag måste jag åka till stockholm i ett ärende.
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

TS: Underbar bild!
Sitter på arbetet och känner en lite gråtrist ton i tillvaron, det är verkligen höst. Önskar att jag var lite bättre på att stå ut med vardagen och hålla humöret uppe dessa dagar som tenderar att bli så lika varandra.
Imorgon skall kisseunge nummer två hemhämtas. Lillstumpan har brutit svansen i förrgår och uppfödaren har meddelat detta för att vi ska kunna ta ställning till huruvida vi vill ha kissen ändå och i så fall till reducerat pris. Inte direkt så att det är ett svårt val, är man inställd på att denna lilla individ ska bo i vår familj finns för mig i alla fall ingen möjlighet att tänka bort detta, fniss. Klart att Lillstumpan ska bo hos oss, med eller utan svans! Tycker även att det är jättesvårt att hålla på att diskutera pris på en livs levande blivande familjemedlem men kommer nog att ta mig igenom det också.
Vill bara att det ska bli fredag NU! FORT! SNABBA PÅ, gamla gråtrista torsdag!
Ha en trevlig torsdag alla ni andra!
Sitter här hemma och tar det lungt. I morgonbitti är det dags för läkarbesök igen. Men innan dess ska jag se hockey med Timrå i kväll.
Sköt om er
Hejhej! Godmittpådagen.
Mycket i görningen nu.Det känns lite lagom som det är.Laddar inför ett par jobbiga småsaker som jag måste ta itu med,det gäller att komma över tröskeln bara
.Annars är det mycket roligt på gång också och det känns mer överkomligt
!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora