God morgon 11 november
Tidig morgon, men så lugnt i huset.
Alla katterna har sovit som stockar inatt även den lille sjövilde Spike. Linus och Charlie får verkligen god motion numera på hemmaplan. Spike har verkligen funnit sig till rätta. Sover gärna med Linus i puffen och Charlie har börjat inse att han är inte så farlig utan ganska rolig att leka med.
Själv får jag hålla i krukor och andra prydnadssaker när ett litet svart streck far förbi 
Hoppas ni alla får en bra dag!
#1 Låter kul
Sent i säng och tidigt upp. Det känns inget skönt. Idag blir det nog tändstickor för att hålla upp ögonlocken. Annars händer inget speciellt.
Sköt om er
God morgon!
Jag är trött! Trött! trött! jag skyller enbart på vädret. Har vi över huvud taget någon sol kvar där uppe bakom molnen? Man börjar ju undra! Nu har den hållit sig bakom de fördömda molnen LÄNGE!
KOM SOL!
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God morgon. Nu är barnen i skolan, gubben på jobbet. Ska nu själv jobba några timmar med en del papper från mitt jobb. Skönt att man kan jobba hemifrån en hel del. Sedan ut i kylan på en längre promenad med Bonzo (vår golden). Han älskar sina långpromenader vilket väder det än är.
Sedan vet jag att det blir att tända brasan, laga mat tills mina tre yrväder kommer hem - två barn och en gubbe.
Önskar er alla en trevlig onsdag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Godmorgon,
Idag ska jag mest ta det lugnt, ringa lite samtal och fixa och dona lite. Ikväll blir det bio med sambons systerdotter, vi ska se Fame. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Nu ska jag resa igen. Hela vägen till Stockholm. Ha en bra dag allesammans.
#5 Då vet jag en gemensam vän som blir glad/Kram
Ha en bra dag resten av dagen allihop.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Här är det full fart. Börjar hämta mig lite efter måndagens maraton med en härlig skolkonsert på kvällen.
Ni skulle ha varit där, barnen är fantastiska och att de denna gång fick välja att göra vad de ville, sjunga ,dansa berätta roliga historier, gjorde konserten så varierad. Att sen få höra alla som var där, så nöjda gör att det känns värt allt extra jobb. Det kommer jag nog göra om, även om det får dröja ett tag.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.