Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 499 ggr
Eine
0

God morgon 7/11

Snart bär det iväg utomlands,jag räknar timmarGlad.

Ha det gott i detta gråväder och njut med en bok och några katter.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
0

Tänk jag har legat hela förmiddagen och bara slöat i sängen med Sessan och Fia-Lotta bredvid samt med Pysen under täcket. Nu strax före 12-slaget lyckades min hjärna kordinera kroppen så jag kom upp ur sängen. Snart är det dags att sitta i fåtöljen och kolla Tre Kronor i hockeyns Karjala Cup med Foppa Forsberg.

Sköt om er

Eine
0

#1 samma bekymmer med koordination här,därav den sena morgontrådenSkäms

ScatCat
0

Vår S*Weminas Chuao Spicy Maya har besök av S*Weminas Vanilla Bean. Glad Hittills bara spott och fräs.

Önskar alla en trevlig fortsättning av helgen.

LinusCRX
0

#0 Åh vad skönt det låter att åka iväg från detta gråväder. Hoppas du får det bra på resan

#3 Spännande. Hoppas det blir mindre spott och fräs snart ;o)

Har jag hunnit storstäda och handla inför kvällens tjejmiddag. Imorgon flyttar en liten sötnos in…. så kul! Hoppas Linus och Charlie tycker det också…

Eine
0

#4 Det blir kort resa, och jag är nog inomhus hela tidenGladCoolMen tack för omtanken!Och lycka till med sötnosen!

#3 Lycka till med paret,det brukar lösa sig!

Avots
0

God eftermiddag!

Grått ute i dag men milt. Faktiskt riktigt skönt då jag till slut lyckades övertala mig själv att ta en promenad, hunden blev glad men blöt soch smutsig.

Katterna ligger på värmegolvet i badrummet och sover…

Ha en bra fortsättning på lördagen!

David
0

Vaknade upp och insåg att det var SNÖ utanför. Och den ligger fortfarande kvar. Men det är inte alls mycket, men ändå. Glad

Har ägnat dagen åt kattbad, fyra stycken är numera rena och har glänsande päls. Vad skulle man annars ägna en lördag som denna till? Glad

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

AlexH
0

#4 jag har varit hos Wiveka idag och gosat med kattungarna.. Stort grattis till din nästkommande skönhet, han är otroligt fin! fantastiskt huvud och öron Tungan ute, var bra sugen att stjäla med honom!!

Jag är glad att jag hann dit och kela innan alla flyttar ut.

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

LinusCRX
0

#8 Åh ska bli så kul att träffa honom igen och få njuta av honom dagligen ;o) Självklart får du komma och hälsa på honom även i framtiden!

AlexH
0

#9 tackar, kanske ska försöka ta mig som besökare på någon sverak utställning såsmåningom :) kan ju vara spännande att besöka den "andra sidan" *fniss*Tungan ute

Annars får jag hojta till på Wiveka så får vi ta oss över för en fika :)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

LinusCRX
0

Besöka "andra sidan" *fniss*

Ja, ta du Wiveka med dig så får ni en trevlig promenad ;o)