Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 182 ggr
EvaG
0

God morgon 2007-01-09

God morgon på er allihpa. I dag ska jag i väg och få tag på en teve. Sedan är man nästan människa igen. Tänk vad en teve gör mycket.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

God morgon, god morgon. Idag ringde klockan i 15 minuter innan jag vaknade. Satt nog här vid datan för länge igår kväll. Men nu är jag uppe i alla fall. Sköt er allihopa

Faxlin
0

Inte bra när man fastnar för länge vid datorn. ;-)
Trevligt att se er uppe i alla fall. Hoppas eran dag blir riktigt bra.
Själv ska jag viga min dag lite i iFokus tecken (förvånad någon?), jag känner att jag svikit mina plikter som Medarbetare på flera sajter och idag ska jag fixa till lite när det gäller artiklar på dessa.
Började lite smått igår med detta, ,men många sajter dåligt skött av mig en tid så är det dags att visa alla gulliga sajtvärdar att jag inte är helt värdelös :-)

Ha en bra dag allihopa. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

solskensbarn
0

God morgon! På tal om tv. Jag har ingen tv och har inte haft det sen jag flyttade hemifrån. Å för min del har det bara varit till godo, för jag har gjort mycket mer kreativa saker då :) Och får jag allt för stor abstinens så får jag springa över till grannen:)
Däremot har jag kollat dvd på en bärbar dator som jag fått låna hem någon gång och Sesam har verkligen gillat det. Polisskolan var nog hans favoritfilm. Han satt riktigt länge och tittade. Värre var det när jag satt och jobbade vid datorn och han började jaga muspekaren på skärmen. Han blev något frustrerade när han inte kunde fånga den!

Nåväl, nog om det. Hoppas ni får en bra dag allihopa!

cornish
0

God dag!

Denna dag blir nog inte så god för min del…då jag inte kunde sova på hela natten nästan..men men…

Eva! - ja visst känns det konstigt utan tv..även om man inte har den på jämt så är den en länk ut om  man vill det!
Samma med datorn…när man ej kan komma ut på nätet!
Hade ett glapp en kort stund vid flytt för ett år sedan-frusterande!
Tänk vad fort man vänjer sig!

För några år sedan hade man inte ens internet..jag skaffade det sent-år 2000 tror jag.
Och visst nätet är fantastiskt-men tänk vad mycket man hann innan!Men samtidigt så konkurerar internet med tvn så det blir mindre tv-tittande istället..

#2 skulle du ha misskött dig på sajterna??tror nog inte det…

#3Önskar egentligen att jag klarade att vara utan tv som du…men-nej skulle inte "klara"(man klarar mer än man tror om man måste..) att vara utan vissa bra program som Cityakuten..samt särskilt nyheterna!
Glor väl mer på tv som ganska nybliven singel tyvärr…

Ang.Sesam och pekaren- hi,hi…var han inte tokig i att ligga tätt intill batteriet nedanför-där all skön värme kommer??Min Danne är som tokig när jag lägger mig på sängen med lapen på magen..Han lägger sig nedanför på mina ben och trycker sig mot datorn..Något!!obekvämt och varmt blir det..men gammal och lite skruttig som han är har jag ej hjärta att ta bort honom..Så jag ligger och svettas och liderGenerad
Utblåset är ovanpå..där lägger han sig gärna om jag råkar lämna dator öppen en stund…där får han dock inte vara-då luddar den väl ihop helt.Blir så konstiga bokstäver eller kommadon också-kan hamna varsomhelst!
Har dock börjat med att ställa datorn på bordet lite oftare…är ju dessutom rädd att dator tar skada av allt  Cornishludd…i min dator är det nog mer sådant än damm!

Ha en bra dag allihopa!Glad

Lullan1
0

God kväll! Jag är trött, stressad och svidig efter en jobbig dag men det hindrar inte mig från att kika in här för att se om det hänt nåt, och det hade det! Jisses vilket rull det har blivit på forumet! Jättekul! Skrattande

Faxlin
0

#4: haha, gulligt av dig. Men det handlar om det där med artiklarna vet du;-)
Med många sajter så går det lite i vågor för mig. Nu har ja en uppåtvåg i alla fall och har fixat lite. Känns såååå bra. ;-)

Audiatur et altera pars

cornish
0

6# har själv dåligt samvete för artikelskrivningen!
Har många ideer men inte många har blivit skrivna än..-en ide blev "snodd"framför ögonen…ha,ha så går det när man inte skriver på som sjutton!

Men nu har vi ju även Lullan som bra medarbetare-hon skrev i går en íntressant och kul artikel!

Faxlin
0

#7: Så kan det gå :-)
Men vi diskuterar alla artiklar inne på en egen grupp liksom inne på iller. Så vet alla vad alla jobbar med så slipper man jobba dubbelt och någon jobba fögäves. ;-)

Audiatur et altera pars

cornish
0

#8 det var inte inom gruppen utan en inlånad artikel som Leffe bytte till sig…men det skulle vi ju diskuterat innan-ja!- i adimngruppen..Men nu kommer det nog bli så!

Dock utrett nu!Inget att tjafsa om..

Inlägget är låst för nya kommentarer