Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 326 ggr
[Wiveka]
0

God morgon 8 november 2009

I går flyttade två av kattungarna till underbara nya familjerGlad
Idag flyttar Tristan/SpikeKyss till sin familj.

Tänk vad tyst och tomt det blir när kattfamiljen minskar.
Men vi hoppas att det snart blir kattungar igen. Till helgen åker Tapini och jag till Åbo för hennes dejt, hon blir borta ca en månad då hankattsägaren vill försäkra sig om att hon är dräktig innan hon får återvända till sitt födelselandFlört

LinusCRX
0

God morgon!

Har förvisson varit vaken ett tag sedan Charlie tyckte det var dags att få frukost tidigt! Linus själv föredrog sovmorgon. Så kul med katter med så olika personligheter. Städat och diskat undan från gårdagens tjejfest. Nu förbereder vi för Spike ;o)

#0 Åh så Tapini ska få åka till snyggingen redan! Vad kul! Saknaden måste bli stor när hon blir borta så länge, men så kul hon ska ha sedan. Vi ses snart Skrattande

Hoppas ni alla får en fin söndag!

Eine
0

#0 jag har precis kommit från Amorella som kom från Åbo.Med Kapi,den blåvite killen från Tyskland. Jag åkte ensam och läste ut en hel bok.GladTänk om vi hade åkt samma helg,det hade kunnat bli kul.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

[Wiveka]
0

#2 det hade varit trevligtGlad

AlexH
0

#0 Vad skoj! VAr det en pojk eller en tjej till som flyttade i lördags?Tungan ute (förutom gospellen som flyttade på eftermiddagen då jag var där)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Clee
0

Oj vad mycket katter som åker kors och tvärs nu. Glad Jag ska själv lämna Minion från min första kull till hans matte om ett par timmar, då hon flyger ned för att hämta honom. Och i fredags flyttade den första katten från min uppfödning, Minions lillasyster Caslon som heter Luna. Så roligt och spännande och förstås lite sorgligt när kattungarna flyger ur boet.

Lycka till allihopa med nyförvärv, utflugna ungar och planer!

Eine
0

#5 Tack detsamma!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora