Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 369 ggr
MonicaLagerquist
0

God morgon fredag 6/11

Vaknade efter en orolig sömn.Nu har jag en massa som ska fixas under dagen och sent ikväll kommer min nya katt hem.Det ska bli så spännande.

Stolt ägare till tre La permer

Leffe
0

#0 Förstår att du ser med spänning fram mot nya katten.

Själv vaknade jag tidigare än beräknat idag. Ska väl inte göra något speciellt idag mer än att ta det lugnt. I kväll kommer min ena systerson på besök.

Sköt om er

Avots
0

God morgon!

#0 Spännande med ny katt!

Här regnar det i dag, känner mig inte rikgigt vaken men måste nog ta tag i allt som legat hela veckan…. d.v.s städning…. Kanske en tur till Avesta också.

MyTwiggs
0

God morgon! Det är Fredag! SkrattandeSkrattandeSkrattande

# 0 Ja, visst är det spännande med nya katter! Jag får också snart hem en ny Skrattande

I kväll ska jag ut och parta i Örebro!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

PetrasLova
0

Happy Friday och det roliga som händer här är att jag skall gå till jobbet halv två och jobba kväll. Ser jag fram emot mycket då jag inte jobbat sedan augusti då vi denna terminen har haft praktik.

Nu är den över så då får jag sprida glädje och kärlek mot betalning ist ( KÄRA NÅN så det där lät  Foten i munnen) jag får väl förtydliga att Sjuksköterskestudenten sätter på sig Undersköterske kostymen ikväll för att vårda cancer sjuka patienter i livets slutskede.

#0 Monika - din lyckliga stjärna Åh vad spännnade!!!

AlexH
0

#0 obligatoriska bilder kräves Monica (och från dig också twiggie )

ha en bra dag!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

MonicaLagerquist
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lillplutten såg ut så här när han var åtta veckor.Tyvärr så pajade uppfödarens dator så hon kommer inte åt de andra bilderna.Jag har fått bilder på honom men de är sparade på en annan dator som för närvarande är ur funktion.Akutsladdavbrott.Sladden bara gick av! Visst är det mysko med sladdar som plötsligt bara är av.Drabbade aldrig mig innan jag blev med katt.

AlexH
0

#6 vilken söting! får man se honom i uppsala i slutet av maj måntro?

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

MonicaLagerquist
0

#Jo han får följa med till SNRFs utställning.Eftersom att den utställningen ligger ca två veckor senare än vanligt hinner han ju dessutom bli vuxen.

Eine
0

#7-8 Vi kommer också..

matu_ja_caponen_011.jpg

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
0

Oj så ståtlig  kisse.

Eine
0

# Tack!Glad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

lockar
0

God eftermiddag. Har precis kommit hem från jobbet.

Monica lycka till med nya katten. Även ett lycka till till Twiggie.

Är det ingen som har en stilig maskad kille till salu. Vill ha en blivande avelshane. Min maskade var ju en hona.

Ikväll ska jag gå ut med förre detta arbetskamrater och äta gott.

Ha en trevlig kväll