God, snöig morgon! 5 November
Hinner bara skriva god morgon! Här är det vitt!
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Jelisej passade på att blöta ner sig ordentligt på morgonpromenaden för att sdan nöjt traska upp i husse och mattes säng. Prillan stog och skällde för att få honom att fatta att han absolut inte får göra så. Det räckte med att säga "Veeeem är en Oboe från Krakow" så gick han ner och skämdes. Haha Hundar! Roligt att Prillan är så väldigt väluppfostrad att hon inte accepterar att andra hundar gör fel i hennes hem.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
En blöt dag ser det ut som. Frågan är kommer det att bli vitt ute de närmaste dagarna. Löven ligger numera i alla fall på gator och gångbanor. Vad vemodigt det låter.
Sköt om er
God förmiddag.Ingen bra dag för mig ,men det får gå ändå.Såg nyss några snöflingor som vilset for omkring utanför fönstret till katternas förtjusning.Själv blir jag mindre glad över sådana löften om halka och behov av tjocka kläder
Sedan jag slutat med skidåkning föredrar jag sommarhalvåret.
Sköt om er.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God middag!
Här virvlar det också runt lite snökorn, men inte speciellt vitt på marken. Måste ut med hunden, skall ta mig ner till min brevlåda som ligger ca 500m bort med öppna fält och i dag nordlig vind. Känner mig inte speciellt sugen på den promenaden nu…..
Fast inne är det ju varmt och brasan sprakar så jag får väl ha det i åtanke då jag strävar upp för backen tillbaka från brevlådan, kanske med ett roligt brev i handen
Här är det kallt. Härligt med brasan i öppna spisen. Sitter vid den och sköter en del arbetsuppgifter. Barnen är i skolan och gubben på jobbet. Önskar er en trevlig dag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Godkväll, här är det också vitt avslutar väl jag dagen med då.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.