Medlemsgrupp
Är det någon av er medlemmar som inte kan se forumgruppen "Medlemmar" längs ner i forumdelen? Skriv detta i så fall här eller kontakta mig
Hm, alltså är det ett namn på en forumdel, som Allmänt cornish rexprat, Färger, och Kattpyssel? I så fall ser jag den inte.
Prova med att Logga ut och Logga in igen. Gruppen ska vara rödfärgad under "Mat och sand" och ovanför "Min kattklubb"

Jag ser den. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jodå, den ligger där så fint!
Loggat ut, loggat in, ingen medlemssida. Är det bara jag är det ingen katastrof faktiskt, men det är klart att det ska funka.
När jag stänger datorn i kväll provar jag att logga ut så får vi se om det hjälper att vara "borta" över natten. (ingen aning vad jag pratar om, men det är som det gamla vanliga "har du provat dra ur sladden?")

Såg den igår, men nu är den borta…
Har också försökt logga ut och sedan logga in, men fortfarande ingen "Medlemmar"…

Ser den inte heller……
Vi får kanske vänta några dagar. Tydligen gör man något tekniskt på serven också och det gör de tydligen då och då
Jag ser det
Jag ser den
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

ser också…..mycket röd!!
Jag ser den röd

Ser den fortfarande inte…

Nu ser jag den röd jag me!
_När jag stänger datorn i kväll provar jag att logga ut så får vi se om det hjälper att vara "borta" över natten. **(ingen aning vad jag pratar om, men det är som det gamla vanliga "har du provat dra ur sladden?")
**
_Ha,ha- känner igen mig! 
Tror att alla ser den nu och kan skriva i den
Finns det någon som är medlem och ännu ej kan se den röda gruppen Medlemmar och som inte kan läsa i den