Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettkattungar-till-salu
Läst 729 ggr
MyTwiggs
2009-10-28 19:59
0

Mina gullungar är 9 dagar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

De är verkligen utomjordiskt söta med sina nyöppnade ögon!

Cannibal! The musical är först att visa sitt rätta ansikte.. han är så lik sin far. Det är något i ansiktet som gör det..  Kan inte komma på vad…

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MyTwiggs
2009-10-28 20:07
0

Här kommer lilla hottentotten Angel Negro! *smält*

www.mytwiggs.com

MyTwiggs
2009-10-28 20:09
0

Men gullungen då! Ska inte tungan vara i munnen? Det tycker inte Shakespeare In & Out "Sharken" Flört

www.mytwiggs.com

MyTwiggs
2009-10-28 20:12
0

Stuck on you!  Ja, vad ska man säga? Flört  De små svartingarna är så olika som svarta kattungar i samma kull kan bli (såvida ingen kan motbevisa mig… vilket är högst troligt)  Det är faktiskt bara de senaste dagarna jag har sluppit titta på nagellackade svanstippar ;) Som tur är är det mest ansiktsdrag som skiljer sig. Denna lilla snutta är ganska lik sin bror Cannibal! The musical som är på bilden högst upp.

www.mytwiggs.com

MyTwiggs
2009-10-28 20:14
0

… fast en av dem ser helt annorlunda ut Flört

ChopperChickInZombieTown som definitivt är under utvärdering… men det kan lika gärna bli en av svartingarna jag behåller… Dock har jag en väldigt speciell känsla för zombie efter det som hände då de föddes. Det känndes så magiskt…

www.mytwiggs.com

lockar
2009-10-28 21:52
0

Fina kissungar. Svårt att se skillnad på de svarta. Jag hade två svarta i en kull ifjol. Tyckte inte att det var några större problem, Men när jag skulle göra besiktningen så blev jag helt plötsligt tveksam, men det blev ialla fall rätt. Lycka till med de små

MyTwiggs
2009-10-29 08:22
0

# 5 Jag ser skillnad på de här små faktiskt, trots att de är fyra. :P De har en aning olika ansiktsuttryck och sen är det angel… Hon är som en liten nalle Flört

www.mytwiggs.com

Gittan
2009-10-29 09:27
0

Vad fina de verkar vara.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Leffe
2009-10-29 10:18
0
Trollhassel
2009-10-29 10:19
0

Åh, jag blir tokig! Ge hit!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

[Silkwaves]
2009-10-29 10:34
0

Fina kisse bebisar, små sötnosar hela gänget . cannibal mm….

Eine
2009-10-29 14:00
0

Rara småpluttar!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AmazingNature
2009-10-29 15:59
0

KyssKyssKyssKyss

Och tröttnar du på Zombie kan du alltid skicka henne hit Tungan ute

MyTwiggs
2009-10-29 17:22
0

Tack!

# 10 Jo, det är något visst med Cannibal faktiskt Skrattande

# 12 Hihi! Du säger det? Flört Hmmm… Tiden lär väl utvisa om jag tröttnar på henne eller inte, men just nu känns det som att hon har en speciell plats. Jag måste verkligen anstränga mig hårt för att inte ta några förhastade beslut Tungan ute

www.mytwiggs.com

Minicole
2009-10-29 23:44
0

Jag vill ha Angel! Så søat hela bunten såklart men henne gillar jag llite xtra mycket Kyss

MyTwiggs
2009-10-30 10:05
0

# 14 Jamen visst! Klart Fjanton ska ha en lillasyster Flört Angel är så sjukt söt! Hon är verkligen nallebjörnen! Sen har vi en Fjanton II i kullen också! Det är så roligt! Han har samma öron och samma mage som Fjanton hade i den åldern Flört (och väger en BRA BIT mer än de andra som är ganska jämna i storlek)!!! Åååh vad jag längtar efter att få höra dem spinna för första gången!   Här är en till bild på angel

www.mytwiggs.com

MyTwiggs
2009-10-30 10:07
0

Och här är en till på matfilosofen Fjanton II A.k.a Sharken - mammas hajpojke! Själv tycker jag att han har ett väldigt karismatiskt utseende… Kyss

www.mytwiggs.com

MyTwiggs
2009-10-30 10:11
0

Den här kullen växer mycket mycket bra och alla kattungarna har "skinn på näsan" Flört

Det är det ljuvligaste som finns när man tittar ner i korgen och ser 10 runda ögon stirrandes i 30 sekunder. Sen börjar någon fräsa lite, mest för att testa om den fortfarande kan fräsa, och efter en liten stund har alla börjat fjanta sig. Sen räcker det med att säga "men det är ju bara eran gamla fula mamma som är och hälsar på" så slutar de abrupt med sitt fräsande och börjar stirra igen. Åååh vad jag älskar kattungar!

www.mytwiggs.com

Minicole
2009-10-30 10:49
0

Han HAR ett väldigt karismatiskt utseende! Gud så söt! Och vem kan inte bli älskad när man har fjantonmage!! Och angel, hallå!! Det här avgör saken. Jag vill ha en svart liten mini. Operation övertalning har startat. Någons mail och vardag kommer överösas med söta små klor och fjuniga huvuden. Mohahahaha!

Lindavictoria
2009-10-30 10:52
0

Ååhh, vad mysigt ni verkar ha det. Det är ju något otroligt harmoniskt över kattmammor med bebiskull. Förstår att det är mycket spännande att få se dem växa.

MyTwiggs
2009-10-30 14:06
0

# 18 Du vet att det skulle vara världens största lycka för mig om ni ville ha en liten svarting! Det kommer att dimpa in mängder av bra övertalningsbilder Flört 

# 19 Vi har det så mysigt! Det mest underbara är att ta upp en liten klimp i handen och stryka med fingret över den lilla ryggen tills bebisen sträcker på sig och gäspar. Han riktigt känner hur musklerna darrar när bebeb sträcks ut. Sen pussar man på den lilla huvudknoppen som är liten och fjunig som en liten aprikos.

www.mytwiggs.com

ScatCat
2009-10-30 14:38
0

Oj oj oj, vilka finingar! Vi vill också ha kattungar!