Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 342 ggr
Natali
0

Godmorgon 28 okt

Morron.

Sitter o försöker få i mej lite kaffe. Tror magen inte ville det i dag.

I går blev en tuff dag. Hittade min mormorsmors vigselring på akuktion på pantbanken. Fick stopp på auktionen, och polisanmälde. *arg*. Men nu har han en anmälan på sig så han får skylla sig själv. Men det var ett par timmar innan jag fick ordning på saker, så blev nog mera påverkad än jag trodde.

Men i dag ska jag o provrida en häst. Skrattande En paint som jag i så fall ska träna i western, eller hjälpa dem med. Ska bli super roligt.

Hoppas ni får en bra dag.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Trollhassel
0

Allt är lugnt här hemma. Snart kommer Twiggie och hjälper oss att ta bort droppinfarten. Prillan är pigg och kry. Vi befarae att vi skulle förlora henne, men nu ligger hon här och tar igen sig med favoritnallen och tuggbenet.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Leffe
0

Idag äe absolut ingen rolig dag. Jag ska på en begravning.

Sköt om er

cherish
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron allihop!

Sitter här med galopperande hjärta och försöker stressa av, blev väl lite väl mycket här i helgen och efteråt. Hursomhelst mår mamma och bebisar bra och det känns skönt. De kunde öka lite mer än vad de gör men jag stödmatar dem så förhoppningsvis blir det bara bättre av det. :D Idag ska jag bara vila och sen iväg och ev rida, det är min rehabilitering för hjärtat och verkligen avslappnande.

Bjussar på en bild på bebisarna, fler hittar ni nu på sajten för jag har uppdaterat den (www.shaneequas.com).

Hoppas ni får en bra dag allihop!!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com