God morgon 27 Okt
Det är inte klokt att det snart är November!
Kattungarna fyllde en vecka igår och de har börjat öppna ögonen. Jag borde vara glad men jag tänker bara på systerns lilla hund som mår sämre och sämre. De är inne på djursjukhuset igen nu. Jag är så orolig… 
Jag bjuder i alla fall på en god morgon-bild på Stuck On You! som hälsar morgonen välkommen med en stor gäspning. Tänk om man kunde få vara en sån liten plutt och ligga och gona sig hela dagen… 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Håller tummarna för hunden!
Här mår mina katter bra. Själv är jag sjukskriven för tillfället (har problem med andningen) och är mest trött hela tiden.
Sköt om er

Vilken morgonhärlig bild, TS.
Sitter på jobbet och får ibland tid över när man egentligen varit inställd på en stressig dag, lite märkligt. En konst att befinna sig i en oförutsägbar värld och bara följa med i rytmen. Ta det som det blir istället för att vara beredd på det som kommer….
Hoppas att allt går bra med lilla Prillan, tänker fortfarande på er.
Ha annars en bra dag, denna dag tycks det i alla fall bli dagsljus till skillnad från gårdagen som bara var ett enda luddigt halvmörker av dis här i mellansverige!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Idag är det en trött tisdag, jag har skolarbete idag och sitter med en hemexamination i Vårdprocessen. Ingen riktig inspiration alls.
Wiggo har haft en skön morgon i Emils säng, han började med att ta med sig delar av Nr 2 leveransen när han kom till honom och ville gosa
så det blev till att bli buren till handfatet, tog en skön bild på honom när han chillar på Emils säng efteråt, tjejerna hänger i Puffen.
#0 Vilken mysig bild
# 3tänker på er, hu så jobbigt, håller tummarna att det blir bra! Söta söta Prillan bland höstlöven 
#0 Vilken härlig bild
#3 tänker på er.
Här här det igen varit en grå dag. Hoppas att det kommer fint höstväder nu

Prillan mår bättre!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
#7 Det låter bra. Jag hoppas att hon får komma hem snart.
Min dag har varit segare än segast! Ska försöka skriva svar på frågor inför tentan men inget vill fastna och allt blir bara en enda röra. Snart är det NCIS, längtar!

#7 Vad skönt att höra.
Idag har jag varit på en riktigt bra engelsk fortbildning, andra träffen. Det är så mycket nytänk och fokus på progression så det är härligt.
Såg nyss Boom Shackalack med min 7åring då vi är ensamma hemma. Ett toppenprogram på SVT där barn gör musikvideos av egna låtar med hjälp av duktiga musiker. Ett tips för er med barn.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.