En glad nyhet!
Maken meddelade just att han blivit medlem i data i fokus!
Han har sett ganska mycket på den här sajten och tycker att det har ett bra upplägg. Ska försöka få med honom här också, tycker ni inte det?
Självklart! Men har ni inte barn? Hur gär det med dem när bägge föräldrarna blir iFokus-beroende?
Absolut!!Ni har väl katterna ihop?Och det är bra med många medlemmar…
Ha,ha kan inte annat än le lite ändå
-tycker han månne du stitter för mycket klistrad här…så han själv måste hitta en motsvarande hobby??
#1 Hihi, han får inte sitta vid datorn så mycket som jag! Den är min!
My precious…
#2 hmmm, kan det vara så kanske? jag kan ju inte förneka att det går en och annan timme här…
Han får gå massagekurs i stället!
#3 precis Lullan-barn ska ha gränser-särskilt vid datorn!!
(stämmer ju faktiskt!!)
Ha,ha massagekurs..undrar om han tycker det samma? -datorifokus är nog kul för den insattta!
#1 Leffe-vi lyckades nästan skriva svar samtidigt…går det förresten
Att 2 kommentarer har samma tid?
Ni får väl be iFokus ordna en sajt föräldrafritt.ifokus.se så barnen oxå blir ifokusberoende.

#4: Jag heter inte Leffe men svarar ändå:-)
Det går faktiskt att vå publiserar sitt exakt samma tid. Har hänt massor av gånger inne på iller.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#7 undrar varför just du märkt det Åsa

#8: Ingen aning.
Har absolut inte en susning om varför. jag som är så tyst och försynt och aldrig skriver något. 

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Kan inte annat än att skratta åt era kommentarer!
Maken grymtade nåt om att jag var automatiskt inloggad på iFokus vilken dator han än satte sig vid
det kan jag väl inte förneka! Det är ju så jobbigt att logga ur och logga på *fniss* Det är nog slut med mina automatiska inloggningar nu (lite här och där)