Hängmatta på element
Vet att jag nå´nstans på nätet läst en sybeskrivning på hur man själv knåpar ihop en så´n här. Med flera katter blir det lite kostsamt att köpa så jag tänkte försöka tillverka själv. Men nu hittar jag inte beskrivningen. Typiskt!
Är det någon medlem här som kan hjälpa mig blir jag jättetacksam! För att inte tala om mina katter….
Hälsningar
lilla-ja och alla katterna
På den här länken finns bland annat elementsäng

JÄTTETACK1!!!!!!!!!!!!!!!! Det är precis på denna sidan jag varit inne och sett bädden tidigare.
Nu ska det inhandlas material och skruvas och sys!!!!
Tack en gång till!
lilla-ja

åh vad glad jag blev för denna tråd. jag vill också snickra lite nu!

Clas Olson har elementsängar för 129 kronor.Man kan knappast bygga en så billigt ens.
Stolt ägare till tre La permer
Vad tror du det kostar att skicka en? Vi ska inte ha kvar vår säger katten Charlie?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#4 - Har de såna på Clas olsson? Jag hittade inga, kan inte du länka om du hittar, nu blev jag nyfiken, en sån vill nog vår misse ha!

Tog fel på affär den där finns på Rusta http://www.rusta.se/djur___husdjur_c76_sc0.html
Stolt ägare till tre La permer
#9 - Tack för tipset, den ska vi köpa!

jag har köpt konsollerna jag. det blir nog bygga av. :) ska nog köpa en billig fleecepläd på rusta att klä den med. :D

Himla bra idé det där, blir ju jättesugen på att pyssla ihop en jag med.

#15 Jätte snygg! Va duktig du är! Jag är inte alls pysslig av mig… men den där var ju betydligt snyggare än dom man kan köpa! Jag har en ful vinröd sån där, som katterna älskar…. men den är så ful så den har hamnat nere i förrådet…
Man kanske ska försöka sig på att fixa en egen… 

15# jag fick hjälp! jag lider av dåligt tålamod. ;) tycker också att den blev jättefin. :) hoppas bara att den utnyttjas. haha.