Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 696 ggr
Natali
0

Godmorgon "vinter" 25 okt.

Morron.

VI ska ta en mysig frukost med ljus och mys. Väntar dock oroligt på att kunna ringa en vän och höra hur det går sen nattens händelser med katterna. Önskar så att jag inte bodde 45 mil bort.

Sonen var rätt dålig i går så vi ska nog stanna hemma. Ev. åker vi upp till mina föräldrar och syskon. Så kan jag gå i genom lite grejor.

Hoppas ni får en bra dag och att ni ställt om klockan.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Leffe
0

God morgon. Nyss vaknat av att en av katterna absolut skulle kelas.

#0 Se till att sonen kryar på sig.

Sköt om er

PetrasLova
0

Sköna söndag! Väcktes i sedvanlig ordning av att Lova kammade mig med tassen och Wiggo buffar mig på näsan och Lilla Blå avger ett mjiiiiiiiiaaaaoww nere vid fotändan…tänk att de kan koordinera detta att ske samtidigt?

Efter en frukost sitter Wiggo i mitt knä i soffan och tittar på söndagsmorgon på 4:an med mig och tjejerna har somnat om i puffen.

"0 Inväntar oxå besked från Norrland…för att se om Wiggo blivit morbror Tungan ute…men det är så "tyst"…hoppas inte ngt tokigt skett.

Avots
0

God förmiddag!

I dag känner jag mig en timme efter? eller före? I vilket fall som helst så är det städning som gäller. Måste ställa i ordning gästrummet till mina två gäster som dyker upp i morgonSkrattande.

Ha en skön söndag!

RacerDonnans
0

God morgon eller vad man skall säga. Det blev en konstig förmiddag idag med försök till sömn några timmar och tankar på "gänget" jag spenderat natten med mellan varven. Det var en händelserik tung natt men samtidigt njöt mina ögon och hela jag av trevligt sällskap även om jag önskat att vi kunnat spendera tiden på ett lugnare, hemtrevligare sätt.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.