Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 412 ggr
MyTwiggs
0

God morgon 23 Oktober!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det sluuut på veckan! …..  Flört

Uppe med tuppen är jag! Ska snart iväg till kliniken och jobba några timmar, sen hem till mina ljuvliga små igen. Rickard kommer idag och kanske blir det lite bebisfotografering… inte för att de har ändrat sig sååååå mycket, men litegrann Skrattande (dessutom är det så roligt att ta kort!)

Ha en skön fredag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Lindavictoria
0

Fredagsglad idag! Det är ändå något väldigt speciellt med fredagar, alla blir lite glada och får lite lyster om kinderna. Det skrattas och skämtas lite mer på rasterna.

Precis när jag somnat igårkväll vaknade jag av ett brak i vardagsrummet. Sprang ut, och där på golvet låg en stor gren av en fönsterblomma, en kaktus låg bredvid och hade dunsat ur sin kruka som låg en bit bort och fönsterlampan hängde och dinglade i sladden mot elementet. Vet inte hur Lilla babsen lyckades, hon satt någon meter därifrån och tittade förnöjt på förödelsen så hon verkade inte ha tagit någon skada. Det var så klart oerhört spännande att titta på när matte plockade upp allt igenGlad

Ha en trevlig fredag allihop! Längtar lite efter att klockan ska bli tre så man får åka hem!

Gittan
0

#0 Måste kännas härligt att ha de små där hemma.
#1 Vad de kan.

Själv måste jag vara hela dagen inne på kontoret idag. Sedan hämta barnen i skolan. Därefter hem och göra maten. Så kommer gubben hem med en flaska rött. Ser fram mot fredagsmys framför öppna spisen i kväll. Önskar er alla en trevlig fredag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Leffe
0

God morgon. Idag är det fredag och lönedag. Det blir proviantering åt mig och katterna idag

Sköt om er

Natali
0

#0 Jag blir ju katungesjuk nu. Cool Synd du ska bo så långt bort.

Jag sitter och myser lite, än så länge, det snöar ute. Motorini och Bure sitter brevid mej, men ska snart överge dem och ta lite kaffe, för att sen gå ut och fixa bilen, inför besikning. Då är det inte lika roligt att det snöar….

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Trollhassel
0

Vaknade för knappt en timme sedan. Känner mig yr. Hade inte tänkt att sova så länge. Nu måste jag maila förslag till praktikplatser till AF. Tänkte föreslå ICA…men det kommer kännas som "Vad glor ni på, har ni aldrig sett en praktikant förut?"

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

# 4 Nu ska jag plåga dig ännu mer!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Trollhassel
0

Åh, fy fanken vilken härlig liten svarting!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Natali
0

#6 Nääää, sluta nu. Vilken liten gosnos! Kyss

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.