God morgon 2009-10-19
God morgon. Jobbet väntar, Katterna sover, Mörkt ute, Troligen kallt. Trött. Ny vecka
Sköt om er
Den lugna kaffestunden på morgonen med sambon. Så småningom är det dags att väcka barne för en ny skoldag. Önskar er alla en trevlig måndag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Morron. Snö ute. Mycket lite, men det är i alla fall vitt nästan överallt.
Jag väntar på samtal från hälsocentralen. Mår jätte dåligt, ont i halsen (kan inte svälja), hosta, båda ögonen igenmurade och feber. Jags om trodde att halsonda skulle vara över till i helgen, men det har ju bara blivit värre. *suck*
Hoppas ni alla mår bättre än jag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Ha en skön måndag ni alla! Här skiner solen och det ser ut att bli ännu en härlig höstdag 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Godmorgon,
Fick en trevlig pratstund med en vän som fått smått imorse, bra sätt att börja dagen på.
Senare blir det träning och fortsatt grejande med datorn som tvärt bestämde sig för att windows drivrutiner inte alls var något bra och tog bort dem häromdagen. En formatering och många känslosamma haranger senare är jag fortfarande inte så lycklig. *suck*
Hoppas ni alla får en fin start på veckan!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Har just "brännt" 1300 kronor.Har beställt 200 kilo kattsand.Förhoppningsvis kommer det på fredag och inte nästa måndag.
Stolt ägare till tre La permer
God morgon!
… eller nåt…
Jag säger bara en sak…
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Ohhh har Kisi fått sina bäbisar inatt???

-- Eternity is a very long time --
# 7 Yep!
Tråd om detta kommer…….. Nu! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com