Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 564 ggr
Avots
0

bildbomb på Vilde

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äntligen har jag fått över lite bilder från kameran till datorn, av någon konstig anledning hade jag bitmärken på överföringskabeln, hmm vem kan ha gjort demObestämd, de var små hål som av sylvassa små tänder…

Men här är lite bilder på nytillskottet här hemma.

Först Lille Vilde som sover tryggt hos pappa Cello.

Avots
0

Sen en bild på mina två blå agoutimaskade pojkar en stor och en liten

Vilde med "onkel" Blaui

Avots
0

Här ser man hur arbetsamt det är för lättObestämd överviktiga onklar med småbarn i husetGlad

Avots
0

Till sist en bild där vilde gör skäl för sitt namn, lite svår fångad…

Det är fantastiskt vad roligt det är med kattunge i huset igen, det var ju inte så länge sedan Cello och hans syskon var små, men man glömmer fort. Det är full fart mest hela tiden nu. Vilde är värre än ett yrväder då han sätter fart, han hoppar i fullfart mellan allt han kommer upp på och kommer han inte upp så klänger han sig upp. det är inte helt ovanligt att jag helt plötsligt har en katt som klättrar upp för min rygg då jag sitter här vid datorn för attsedan med ett hopp landa direkt på tangentbordet eller precis vart som helstSkrattande.

Natali
0

Men vad härligt att se! Skrattande Så kul att det går bra. Brorsan Bure hälsar.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

[Silkwaves]
0

Oj så lika - släktdragen syns verkligen och de är såå söta Kyss

MartinaH
0

Jag är så glad att Vilde verkar trivas så bra hos er! och det är klart att man måste leva upp till sitt namnFlört. Han ser ut som en liten mini variant av Blaui.Kyss

PetrasLova
0

#2 UNDERBAR BILD Skrattande

Avots
0

Nu har jag lyckats ta några fler bilder på Vilde och de andra katterna.

Det går väldigt bra med lille Vilde han har anpassats sig väl.

Först en bild som bevisar att även farmor Tindra fallit för barnbanets charm Här sover Vilde tryggt hos farmor Tindra och Onkel Blaui

Avots
0

Vilde älskar att ligga framför brasan och slöa. Då ser han så här avslappnad ut. Än så länge har jag inte lyckats få till några bilder då han är vaken. Då är han inte lika lätt att fånga på bildFlört

AnneAlva
0

Liten sötnos, helt underbar! Kyss

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

miano
0

Jag har ju träffat lille VildeGladhär om dagen.

Med en regnig dag så sov de mestadels alla katterna på ett varmt och skönt golv.

Men efter en stund så bytte Vilde plats från golv till mitt knä och fortsatte sova en stund till.Jag blir kattungesugenTungan utede är sååå söta när de är små.

Men den som väntar på något gott…

Hundar har ägare.Katter har betjänter...

Änglatassen's Cornish Rex

emiya
0

Härliga bilder! Han är söt när han sover, lille Vilde!Flört Onkel Blaui verkar vara en man med pondus i sina bästa år! Glad

Avots
0

#11 I dag har Vilde intevarit lika trött som i fredags, han har "hjälpt" mig med att syObestämd. Han är väldigt duktig på att fånga trådar….

#12 Ja, Onkel Blaui har rejäl pondus, både runt magen och till   sättetFlört.

Han är chef här hemma, men en nycket mild och diskret sådan. det är också han som leker mest med Vilde, inte Cello, som jag trodde utan det är Blaui som står över middagsluren för att busa med lillkillenGlad