bildbomb på Vilde
Äntligen har jag fått över lite bilder från kameran till datorn, av någon konstig anledning hade jag bitmärken på överföringskabeln, hmm vem kan ha gjort dem
, de var små hål som av sylvassa små tänder…
Men här är lite bilder på nytillskottet här hemma.
Först Lille Vilde som sover tryggt hos pappa Cello.

Till sist en bild där vilde gör skäl för sitt namn, lite svår fångad…
Det är fantastiskt vad roligt det är med kattunge i huset igen, det var ju inte så länge sedan Cello och hans syskon var små, men man glömmer fort. Det är full fart mest hela tiden nu. Vilde är värre än ett yrväder då han sätter fart, han hoppar i fullfart mellan allt han kommer upp på och kommer han inte upp så klänger han sig upp. det är inte helt ovanligt att jag helt plötsligt har en katt som klättrar upp för min rygg då jag sitter här vid datorn för attsedan med ett hopp landa direkt på tangentbordet eller precis vart som helst
.

Men vad härligt att se!
Så kul att det går bra. Brorsan Bure hälsar.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Oj så lika - släktdragen syns verkligen och de är såå söta 

Jag är så glad att Vilde verkar trivas så bra hos er! och det är klart att man måste leva upp till sitt namn
. Han ser ut som en liten mini variant av Blaui.

#2 UNDERBAR BILD 

Liten sötnos, helt underbar! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Jag har ju träffat lille Vilde
här om dagen.
Med en regnig dag så sov de mestadels alla katterna på ett varmt och skönt golv.
Men efter en stund så bytte Vilde plats från golv till mitt knä och fortsatte sova en stund till.Jag blir kattungesugen
de är sååå söta när de är små.
Men den som väntar på något gott…
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex

Härliga bilder! Han är söt när han sover, lille Vilde!
Onkel Blaui verkar vara en man med pondus i sina bästa år! 

#11 I dag har Vilde intevarit lika trött som i fredags, han har "hjälpt" mig med att sy
. Han är väldigt duktig på att fånga trådar….
#12 Ja, Onkel Blaui har rejäl pondus, både runt magen och till sättet
.
Han är chef här hemma, men en nycket mild och diskret sådan. det är också han som leker mest med Vilde, inte Cello, som jag trodde utan det är Blaui som står över middagsluren för att busa med lillkillen