Morrn SÖNDAG 18 Oktober!
Söndag! Kisi verkar inte tänka få några ungar så det är väl bara att börja planera för kommande kullar! ( Nädå… men som tur är födde hon inte så tidigt som förra gången - de kommer nog) Slemproppen gick för ett par dagar sedan, så det dröjer ju inte en månad i alla fall 
Jag måste gå ut en stund och ta lite frisk luft idag för det blir mycket hemmavarande nu med Kisi. Jag är så trött på att vara hemma hela tiden nu! 
Ha en skön söndag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Godmorgon! Är det bara jag som är vaken här 
Här är katterna behjälpliga med att sätt upp nya lampor och Charlie har hunnit att riva tvättställningen … ja han blev lite skrämd av oväsendet.
Nu är det dags för promenad i det fina vädret. Väntar på kattungar #0… undrar hur länge de blir kvar där?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God förmiddag!
Härligt soligt väder och frost på backen, har suttit och sytt lite och skall nu ut med hunden på en promenad.
Ha en fortsatt skön söndag!
En härlig höstdag. Jag hade tänkt hela familjen och hund skulle ut på promenad, men då har gubben lovat att vi ska referera en ishockeymatch. Hm!
Önskar er alla en trevlig söndag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Jag har nyss bokat in en resa ner till Jönköping till helge. Ska hälsa på en kompis känns super roligt! Det blir jag och några pinglor som tar bilen ner, så spännande!!
Suktar efter en promenad men jag måste verkligen bli klar med uppgiften som ska lämans in i morgon på skolan.
Ha en trevlig söndag!
Ny har både Embra och Elektra flyttat.
Får se om jag hinner gå någon prommenad idag. Möte i föreningen där jag bor lite senare idag.
Ha en trevlig dag
God dag på er. Ska till en granne och se hockeymatchen AIK-Leksand om ett tag. Det blir öl och chips till det.
Slöt om er

Nyss återhämtat mig från en jobbig förkylning som däckat mig i över en vecka! Katterna har gjort mig sällskap både i säng och soffa, nöjda med att matte varit hemma och hållt sig still! Nu lägger man sig hos husse i stället som precis övertagit förkylningen…
Solen strålar, det är en underbar höstdag! Ska gå ut en promenad för att lufta lungorna.
Ha en skön och slapp söndageftermiddag!