God lördagsmorgon 17/10
Godmorgon!
Har ni blåst bort i natt? Det har näsran jag och mitt lilla hus gjort.
I dag blir förhoppningsvis en lugn dag, med lite kur framför brasan som redan är tänd och så småning om framåt kvällen lite tv kanske.
Ha en bra dag!
Godmorgon!
Nej för en gångs skull har vi inte blåst bort.. det har regnat här. Och n skiner solen här. Men ganska kallt inne. Charlie sover under mitt täcke han fryser och där blir han väl kvar hela vintern förstår jag…
Ha en bra dag alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Här regnar det. Idag har vi medlemsmöte i kattklubben. Sedan är det lördagsishockeyn som gäller.
Sköt om er
Hej och godmorgon!
Inga kattungar har kikat fram här ännu! Nu är jag otålig! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Goddag!
Dagen började med en ordentlig sovmorgon och jag såg verkligen till att ligga kvar extra länge med tanke på att det blir en tidig dag imorgon när vi ska på ALFA-kattens utställning i Alvik. Dessutom så kändes det inte så manande att gå upp till städning, tvättning och packning inför morgondagen. *suck*
#3 JAG är otålig så kan jag förstå att du är det! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Goddag.
Än är dagen lugn. Jag var ute med klubben i går på höstfest. Trevligt. Sen gick jag ut på stan o träffade bekanta. Lite sömn, sen hämta sonen. Hans första "sleepover" hos kompis. Lite spännande. I kväll åker han till mormor. Jag ska ut med raggar bil.
Vet inte vad jag gett mej in på, förkyld och i morse kl 4 sa det poff, och mina ögon svullnade igen, så ögoninflammation på gång, osså tar jag två utekvällar på rad. Jag är ingen party tjej, utan ensam mamma.
Men roligt har jag.
Nu ska jag gå med sonen o köpa lördagsgodis.
#3 Hoppas hoppas. Håller tummar, eller den tumme jag kan, andra kan jag ju inte röra. (Den är inplastad så den ska vara absolut stilla i 3 v.)
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
#3Det sägs att intet är som väntans tider… nja jag vet inte jag… ibland kan det vara för mycket väntan
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Ja, det blir mycket väntan, men den som väntar på nåt gott väntar alrdig för länge… så vi får väl tro att kullen kommer att kunna klassas som nåt gott. 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com