Morrnmorrn mina vänner 091016
Fredag!
Jag börjar undra hur kisis definition av fredagsmys skulle låta. Föda ungar när matte vill titta på idol… eller ligga och tynga ner mattes bröstkorg framför TVn och inte föda ungar. Missförstå mig rätt.. Jag vill inget hellre nu än att se hennes smågryn och när än hon väljer att föda blir jag glad och nöjd! 
Här är ett kort jag tog i gårdagens kvällssol. Idag är det grått!
Ha en härlig fredag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Jag kommer ut och hjälper till med kattungevakan, Twiggie. Ses vid 12.
Jag ska lämna Prillidillan hos hundvakten. Hon kommer nog få en mysig fredagkväll.
Min bebis sparkar i min mage, och jag förmodar att Kisi har det likadant. Jag håller nog på min några månader till, men Kisi får mer än gärna föda sina små barn nu.
Ha en trevlig fredag!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
# 1 Hihi! Ja, Kisi verkar totalt oberörd av bördan. Inga teckan på att hon ska föda
Kom och gör mig sällskap! Det är välkommet!
www.mytwiggs.com
#0 Vad härligt du bor. Kan lova att ungarna kommer just den stund du verkligen inte vill att de kommer
#1 Hoppas det inte sparkar lika mycket i din mage som i Kisis mage. Om så är fallet får du det jobbigt sedan med alla dina barn
Själv är jag hemma och slipper vara ute i kylan, men önskar att det kunde komma lite värme ur elementen.
Sköt om er

Godmorgon!
I dag är det ett riktigt eländigt höstväder, sitter inne och väntar på sotaren som skall komma i dag. Innan han kommer kan jag ju inte tända i spisen vilket katterna väntar otåligt på
#0 kattungarna kommer nog mitt i Idol
, det gjorde min förra kull..
Ha en bra fredag
# 4 Haha! Det är väl så
Det är för att de vill bli Idoler förstås! 
www.mytwiggs.com
jobbar hemmifrån, är hundvakt åt kennelns busiga tjejja så nu har jag TRE busiga Faraohundar hemma, Inez kan inte låta bli katterna, samtidigt som hon är rädd för dem, så det är många lustiga situationer.. et antal gånger har jag hämtat ut henne från dusch kabinen eftersom Sture har "lett" henne in dit, sedan parkerat sig utanför och Inez vågar inte gå förbi han! *LoL*
Kan säga att Faraohundar går inte in frivilligt i duschen!! det såg väldigt komiskt ut med den stora hunden där och en nonchalant Sture sittandes utanför!

God förmiddag!
#0 Spännande med kattungar på gång snart!
Idag är det planering av praktik som gäller och lite andra skolrelaterade saker att ta tag i.
Ha en fin dag!
God eftermiddag. I kväll ska vi ha en liten fest här hemma och ha lite kul. Önskar er alla en trevlig fredagkväll.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Synd att jag har en del att göra i helgen, vore spännande att komma och vara med p kattungefödsel… #0
Ha det så gott alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet