Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 289 ggr
Leffe
0

God morgon 2009-10-15

God morgon- Hemma från jobbet i förkylning. Fått tid hos husläkaren som ska kolla min andfåddhet. Katterna verkar trivas med sin tillvaro. Håller på att försöka få dem att använda pellets istället för sand, men det verkar vara lönlöst

Sköt om er

MyTwiggs
0

God morgon!

Här är det fortfarande lugnt och tyst som i graven! Jag är hemma och vakar, men inget händer ännu! Hoppas att kattungarna kommer ikväll eller imorrn, men enligt Murphys lag lär de komma under helgen så att jag får vara lite orolig för att något ska gå snett (har ingen jourveterinär, så det är strömpan som gäller då).

Hoppas att ni alla har en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

aggeelin
0

Godmorgon, här är härligt soligt och jag sitter och glor på jobb jobb… men ser ut genom fönstret ibland Skrattande

Håller tummarna för att kattungarna kommer innan helgen…

Ha det så jättegott idag.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

LykkeLii
0

God morgon, sitter vid datorn och försöker inte kolla in alla böcker jag måste plugga in. Datorn är verkligen en bra undanflykt (eller inte).

#0 Krya på dig! 

#1 Jag hoppas kattungar tittat fram inom dessa två dagar.

Den vågade och eleganta clownen - Cornish rex

Följ med vår vardag med Cornish rex, blogg.ilfirins.se

Gittan
0

Hoppas kattungarna kommer snart. Det måste nästan vara olidligt med denna spännande väntan.

Själv ska jag äntligen få hämta bilen på verkstaden. Det ska bli skönt.

Önskar er alla en trevlig torsdag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

MyTwiggs
0

Oooja! Det är olidligt! Varför ska man behöva vänta liksom? Flört

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Gittan
0

Nu har jag hämtat bilen på verkstaden. Höll på att ramla när jag fick veta vad kalaset kostade - 9000 kr!

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Trollhassel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åh, vilken härlig höstdag! Prillan och jag har varit ute i skogen och busat med alla höstlöv. Sen knallade vi ner till djulöstranden och jagade gäss, så nu är vi helt slut båda två.

Har fixat hundvakt till Prillan nu, så i morgon ska jag ut till Twiggie och hjälpa till med kattungevakan alt. kattungarna. Jag tror inte att Prillan skulle vara till så stor hjälp där, så hon får leva loppan med en barnfamilj här i Katrineholm. Träna lite på att handskas med småbarn.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Leffe
0

Hoppas att kattungarna kommer nu.
#6 Det var dyrt, men allt med bil är väl dyrt i dagsläget.

Leffe
0

Vet ni vad det är för dag i dag? Jo vita-käppens-dag över hela världen

RacerDonnans
0

#1 Hoppas det kommer före helgen. Vet hur det är. Stacie drog ju igång 40minuter efter att djursjukhuset stängt för dagen. Typiskt!
Imorgon far jag och familjen till Stockholm på 85års fest.
Ha det fint alla!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Leffe
0

#10 Välkommen till huvudstaden. Kör försiktigt